ToddeSwe 1913 Posted Thursday at 08:46 AM Share Posted Thursday at 08:46 AM Tog en paus vid Dansjön för lite eftertanke igår... 1. Större hackspett 2. Bofinkshona 3. Blixten McQeen på en 10-dels sekund. Link to post Share on other sites
Rolf 1900 Posted Thursday at 08:53 AM Share Posted Thursday at 08:53 AM Fin serie! Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1913 Posted Thursday at 08:59 AM Author Share Posted Thursday at 08:59 AM 3 minuter sedan, Rolf sade: Fin serie! Tack Rolf, närmare än så här kommer jag nog aldrig. Gömde mig igår igen vid trädet, och vips så var det kö vid matningen. Hackspetten såg mig ju inte så den var på trädet jämte mig för den hade tydligen tappat en större bit med talgboll som den tog med sig när den var framme. Så den klättrade ner för stammen ner i buskarna, ska lägga dit den bilden för den glömde jag. Så det var verkligen close encounter. Han blev så paff när han såg mig men han slutade inte fören han fått tag på biten. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1913 Posted Thursday at 09:06 AM Author Share Posted Thursday at 09:06 AM Nu vet jag varför, dom var inte 100. Men kolla här: Kollade och det var hela 6.5 meter, kändes mycket närmare när man låg där. 4. 5. Link to post Share on other sites
Rolf 1900 Posted Thursday at 09:08 AM Share Posted Thursday at 09:08 AM Ser bra ut på mobilen i alla fall. 6,5 meter är väl ganska nära. Link to post Share on other sites
Cope 5125 Posted Thursday at 03:58 PM Share Posted Thursday at 03:58 PM Finfina bilder hela högen. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1913 Posted Thursday at 06:25 PM Author Share Posted Thursday at 06:25 PM 9 timmar sedan, Rolf sade: Ser bra ut på mobilen i alla fall. 6,5 meter är väl ganska nära. Tack, med 600 mm så kändes det som 2-3 meter där den satt. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1913 Posted Thursday at 06:25 PM Author Share Posted Thursday at 06:25 PM 2 timmar sedan, Cope sade: Finfina bilder hela högen. Tack Conny! Link to post Share on other sites
Recommended Posts