Cope 5125 Posted April 4 Share Posted April 4 Vi skulle tydligen ut på en tipspromenad idag och jag tog med min vän Onkel Nikon. Det blev inget speciellt fotograferat men jag fick utökat min bekantskap med Tamron 35/1.4. Tror jag sköt alla bilderna på f /1.4 och med hjälp av live view . 1. 2. 3. 4. 5. 6. Farsta (Hasse) 1 Link to post Share on other sites
Rolf 1900 Posted April 4 Share Posted April 4 Håller med Martin, 5an blir favorit. Link to post Share on other sites
Cope 5125 Posted April 4 Author Share Posted April 4 54 minuter sedan, Martin sade: Riktigt fin serie! Tack så mkt 19 minuter sedan, Rolf sade: Håller med Martin, 5an blir favorit. Tack så mkt till dig också Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1913 Posted April 4 Share Posted April 4 Då måste jag ju vara motvalsolle och säga 6:an då. Link to post Share on other sites
Cope 5125 Posted April 4 Author Share Posted April 4 37 minuter sedan, ToddeSwe sade: Då måste jag ju vara motvalsolle och säga 6:an då. Det går bra Tack Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1913 Posted Monday at 09:37 AM Share Posted Monday at 09:37 AM 14 timmar sedan, Cope sade: Det går bra Tack Fyran är också udda och bra. Link to post Share on other sites
Cope 5125 Posted Monday at 12:00 PM Author Share Posted Monday at 12:00 PM 2 timmar sedan, ToddeSwe sade: Fyran är också udda och bra. Tack, lekte lite med kort skärpedjup. Gillar verkligen den gluggen mer och mer. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1913 Posted Monday at 12:10 PM Share Posted Monday at 12:10 PM 8 minuter sedan, Cope sade: Tack, lekte lite med kort skärpedjup. Gillar verkligen den gluggen mer och mer. Gillar det där skarpt och har gjort hela tiden. Allt behöver inte vara skarpt och i fokus hela tiden. Link to post Share on other sites
Cope 5125 Posted Monday at 07:56 PM Author Share Posted Monday at 07:56 PM 7 timmar sedan, ToddeSwe sade: Gillar det där skarpt och har gjort hela tiden. Allt behöver inte vara skarpt och i fokus hela tiden. Absolut inte 🙂 Link to post Share on other sites
Farsta (Hasse) 907 Posted Tuesday at 10:17 AM Share Posted Tuesday at 10:17 AM Härliiga bilder. Nr 2 och nr 5 blev favvisarna Link to post Share on other sites
Cope 5125 Posted Tuesday at 07:08 PM Author Share Posted Tuesday at 07:08 PM Tack så mkt Hasse🙂 Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2654 Posted Wednesday at 06:27 AM Share Posted Wednesday at 06:27 AM Bild tre vinner. Även två och fem förtjänar ett extra omnämnande. Link to post Share on other sites
Odie (Thomas) 1243 Posted Wednesday at 10:12 AM Share Posted Wednesday at 10:12 AM Jag gillar dina bilder på blommorna Scilla och Vårstjärna. Link to post Share on other sites
Cope 5125 Posted Wednesday at 10:44 AM Author Share Posted Wednesday at 10:44 AM 4 timmar sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade: Bild tre vinner. Även två och fem förtjänar ett extra omnämnande. Tack och bock 31 minuter sedan, Odie (Thomas) sade: Jag gillar dina bilder på blommorna Scilla och Vårstjärna. Bock och tack Link to post Share on other sites
Recommended Posts