Cope 5131 Posted April 2 Share Posted April 2 mitt nästa hus.... Stämmer specarna som nämns ca 3 min in i klippet så ser jag verkligen fram emot detta hus. 61 mpix, basiso på 32 och 16 bits råfiler är som ljuv musik och jag blir alldeles varm i bröstet Och för en gång skull så tyckte jag han var rolig när han hackade på Nikons AF ToddeSwe 1 Link to post Share on other sites
Rolf 1900 Posted April 2 Share Posted April 2 Säg inte Att du skall överge Nikon, svikare där! Link to post Share on other sites
Cope 5131 Posted April 2 Author Share Posted April 2 29 minuter sedan, Rolf sade: Säg inte Att du skall överge Nikon, svikare där! Haha, absolut inte....Kola 3 min in i videon. Där snackar han om z8:ans eventuella specar Link to post Share on other sites
Rolf 1900 Posted April 2 Share Posted April 2 Har bara mobilen nu så jag får kolla den senare när jag kommer till datorn Cope 1 Link to post Share on other sites
Cope 5131 Posted April 2 Author Share Posted April 2 1 timme sedan, Rolf sade: Har bara mobilen nu så jag får kolla den senare när jag kommer till datorn Gör så....det kan bli en riktigt fin liten maskin Link to post Share on other sites
Martin 1083 Posted April 3 Share Posted April 3 17 timmar sedan, Cope sade: Haha, absolut inte....Kola 3 min in i videon. Där snackar han om z8:ans eventuella specar Jag tänkte också att nu har Conny slagit sig...sedan såg jag att det stod Z8 också och anade att det var den som avsågs Cope 1 Link to post Share on other sites
Cope 5131 Posted April 3 Author Share Posted April 3 4 timmar sedan, Martin sade: Jag tänkte också att nu har Conny slagit sig...sedan såg jag att det stod Z8 också och anade att det var den som avsågs Hehe.. Så rätt så.... Hoppas att specarna blir nåt liknande. Då ska en sådan få välja ut sin plats i ryggan. Martin 1 Link to post Share on other sites
Recommended Posts