ToddeSwe 1913 Posted March 25 Share Posted March 25 Hade varit något för mig som tycker tiden går sakta när jag kryper in i gömslet. https://www.rhinomall.store/products/portable-creative-camouflage-transparent-visual-hunting-tent?__FB_PRIVATE_TRACKING__={"loggedout_browser_id"%3A"c523f5af9480e69fabec28726e27eb767d4cbe08"} MEN så billigt, var är haken?! Link to post Share on other sites
Rolf 1900 Posted March 25 Share Posted March 25 Kanske kvaliteten? Men det är ju så billigt så det är väl bara att köpa och testa själv. Link to post Share on other sites
Cope 5131 Posted March 25 Share Posted March 25 Jag fattar inte. Går tiden snabbare om du sitter i detta gömslet? För övrigt så håller jag med Rolf. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1913 Posted March 25 Author Share Posted March 25 1 timme sedan, Rolf sade: Kanske kvaliteten? Men det är ju så billigt så det är väl bara att köpa och testa själv. Jo jag tror jag ska slå till med ett. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1913 Posted March 25 Author Share Posted March 25 49 minuter sedan, Cope sade: Jag fattar inte. Går tiden snabbare om du sitter i detta gömslet? För övrigt så håller jag med Rolf. He he he ... så här är det, när jag kryper in i gömslet så känns en halvtimme som 2 timmar utan gömsle. Detta har ju genomskinliga väggar så man ser ju allt, kanske det skulle hjälpa mig. Link to post Share on other sites
Cope 5131 Posted March 26 Share Posted March 26 18 timmar sedan, ToddeSwe sade: He he he ... så här är det, när jag kryper in i gömslet så känns en halvtimme som 2 timmar utan gömsle. Detta har ju genomskinliga väggar så man ser ju allt, kanske det skulle hjälpa mig. Aha, då fattar jag👍 Link to post Share on other sites
Cope 5131 Posted March 26 Share Posted March 26 18 timmar sedan, ToddeSwe sade: Jo jag tror jag ska slå till med ett. Du får berätta hur det är när ddu har testat det... Vilken stl ska du välja? Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1913 Posted March 26 Author Share Posted March 26 2 timmar sedan, Cope sade: Du får berätta hur det är när ddu har testat det... Vilken stl ska du välja? Näh jag har ångrat mig Och så har jag inte pengar just nu till det heller så ... Link to post Share on other sites
Recommended Posts