Jump to content

Mera Strömstarar

Recommended Posts

Begav mig till Jonsered i morse, -4 grader. Drygt tre timmar orkade jag sitta still sedan gav jag upp men hade fått ihop över 500 bilder så det var en givande morgon.

För många bilder igen, jag vet men det är svårt att välja.

1.
001_2835.jpg

2.
001_2948.jpg

3.
001_3018.jpg

4.
001_3142.jpg

5.
001_3145.jpg

6.
001_3167.jpg

7.
001_3296.jpg

8.
001_3328.jpg

9.
001_3371.jpg

Kalasfina bilder från början till slut....Det brukar han säga :D

Beundrar ditt tålamod att sitta still så länge i denna kylan. Har jag haft näsan utanför dörren idag mer än 2 minuter ska jag nog vara glad :)

15 hours ago, Cope said:

Kalasfina bilder från början till slut....Det brukar han säga :D

Beundrar ditt tålamod att sitta still så länge i denna kylan. Har jag haft näsan utanför dörren idag mer än 2 minuter ska jag nog vara glad :)

Tack Cope!
Ja tålamod har jag, kan sitta mycket längre än så men då får det inte vara så kallt. kvittar hur man klär sig, tillslut kommer kylan genom kläderna.

3 hours ago, Martin said:

Förstår att det blir många foton, och förstår att det blir svårt att välja. Kalasbilder rakt igenom. Ser såklart gärna mer, men det har de andra sagt redan och det vet du säkert också :) 

Tack Martin. Det kommer säkert fler bilder för denna lilla vinterbadare är otroligt fascinerande. 

3 timmar sedan, Rolf sade:

Tack Cope!
Ja tålamod har jag, kan sitta mycket längre än så men då får det inte vara så kallt. kvittar hur man klär sig, tillslut kommer kylan genom kläderna.

Den gör ju det. Jag har fortfarande inte glömt hur vi frös 2013 i Malmö.

52 minuter sedan, Rolf sade:

Ja 2013 i Malmö glömmer jag aldrig, fy f*n vad kallt det var!

Ja, det var det verkligen. Kallt med roligt. Tyckte det var en riktigt rolig liten miniträff.

25 minutes ago, Cope said:

Ja, det var det verkligen. Kallt med roligt. Tyckte det var en riktigt rolig liten miniträff.

Det var fantastiskt roligt och jag gör gärna om det snart när det där jäkla viruset är borta.

21 minutes ago, Robert said:

Att du klarar av att sitta still så länge i kylan. Fina bilder på strömisarna i vanlig ordning!

Jag hade varma kläder på mig men kylan vann tillslut i alla fall. Tack Robban! :)

13 timmar sedan, Rolf sade:

Det var fantastiskt roligt och jag gör gärna om det snart när det där jäkla viruset är borta.

Då försöker vi satsa på det :)