Jump to content

Fortsätter utmana mig själv.

Recommended Posts

3 timmar sedan, Ove sade:

Där finns grenar i förgrunden som nästan ser ut som dom vore målade i vattenfärg, det tycker jag inte ser så bra ut. :)

Tack för din kritik, jag valde att ha med dom för en speciell känsla att man liksom ser denna "stig" in i skogen genom ett grenverk. För mig hade bilden utan dom varit för "ren" och tråkigt.

48 minutes ago, ToddeSwe said:

Tack för din kritik, jag valde att ha med dom för en speciell känsla att man liksom ser denna "stig" in i skogen genom ett grenverk. För mig hade bilden utan dom varit för "ren" och tråkigt.

Ja, ser man det som ett konstverk har jag inget att anmärka på med den bilden, men tycker inte dom färggranna grenarna i förgrunden ser ut som riktiga grenar.

36 minuter sedan, Ove sade:

Ja, ser man det som ett konstverk har jag inget att anmärka på med den bilden, men tycker inte dom färggranna grenarna i förgrunden ser ut som riktiga grenar.

Det gör ju jag :) som tog fotot så ... men tack för din åsikt. 

Snygg när det röda försvann, funderar på om det kan varit plastband på en gren?

Kanske att den ljusa lodräta grenen i vänsterkanten stör lite, jag kan inte riktigt bestämma mig. Men att grenarna i förgrunden tillför djup och leder in i bilden tycker jag definitivt!

2 minuter sedan, Martin sade:

Snygg när det röda försvann, funderar på om det kan varit plastband på en gren?

Kanske att den ljusa lodräta grenen i vänsterkanten stör lite, jag kan inte riktigt bestämma mig. Men att grenarna i förgrunden tillför djup och leder in i bilden tycker jag definitivt!

Det är ju inte omöjligt för att märka ut en avverkning. Jag noterade inga dock. 

Jag tycker också det skapar en känsla av att man tittar in i något dolt.