Ulf Ekström a.k.a Himma 2648 Posted February 23 Share Posted February 23 Förutom besöket i Knäred under alla hjärtans dag hanns det med ett besök vid flammafallet också. Det blir bara bilder tagna med handhållen kamera då jag mesade till mig och inte vågade plocka upp drönaren för lite flygbilder. #1 #2 #3 #4 Link to post Share on other sites
Rolf 1888 Posted February 23 Share Posted February 23 Trevliga bilder allihopa. Jag gillar närbilderna, trean och fyran bäst. Link to post Share on other sites
Cope 5100 Posted February 24 Share Posted February 24 Fina bilder från ett fint litet vattenfall👍 Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2648 Posted February 24 Author Share Posted February 24 3 timmar sedan, Cope sade: Fina bilder från ett fint litet vattenfall👍 Kul att bilderna uppskattas. Link to post Share on other sites
Farsta (Hasse) 899 Posted February 24 Share Posted February 24 Mäktigt och fina bilder. Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2648 Posted February 24 Author Share Posted February 24 2 timmar sedan, Farsta (Hasse) sade: Mäktigt och fina bilder. Tack Hasse. Alltid trevligt när bilderna gillas. Link to post Share on other sites
Martin 1079 Posted Sunday at 10:27 AM Share Posted Sunday at 10:27 AM Kul approach med lite närbilder, jag i alla fall har en tendens att alltid vilja fånga helheten och storslagenheten i vattenfall/strömmande vatten. Här är ett lysande exempel på när det blir (minst) lika bra att fokusera på detaljer. Link to post Share on other sites
sanne 604 Posted Tuesday at 06:20 AM Share Posted Tuesday at 06:20 AM Nr 3 og nr 4 faldt mest i smag..sjovt som vandet bliver lidt orker gul brunt i farven..men det er nok smeltet bort nu ..dejligt sted Link to post Share on other sites
Whynot 120 Posted Tuesday at 07:24 AM Share Posted Tuesday at 07:24 AM Fina foton överlag. Gillar mest dom första bilderna när skogen i bakgrunden är så fint upplyst Link to post Share on other sites
Mona 3496 Posted Wednesday at 06:43 PM Share Posted Wednesday at 06:43 PM Vilket vackert fall!! Tycker om både helheten och närbilderna. Min favvo blir sista bilden, ett äkta intimt landskap . Du har fått snygg slutartid Link to post Share on other sites
Ove 124 Posted igår 09:34 AM Share Posted igår 09:34 AM Fina bilder. Link to post Share on other sites
Recommended Posts