Jump to content

En i färg och en svartvit.....

Recommended Posts

Snyggt Cope, gillar den s/v bäst :thumbsup:. Tycker om kontakten med modellen och att hon är helt naturlig. Gillar också beskärningen, men jag undrar om du skulle ha tagit bort handen helt, eller om möjligt ännu bättre, inkluderat mer av den !?

13 timmar sedan, Mr.T sade:

Snyggt Cope, gillar den s/v bäst :thumbsup:. Tycker om kontakten med modellen och att hon är helt naturlig. Gillar också beskärningen, men jag undrar om du skulle ha tagit bort handen helt, eller om möjligt ännu bättre, inkluderat mer av den !?

Tack :)

Jag är med i tankegången. Beskär i fasta mallar och denna gången blev utsnittet så här. Möjligtvis kanske jag gör ännu en kopia åt mig själv med en beskäring enligt önskemål :)

4 timmar sedan, Rolf sade:

Kan bara hålla med Mr.T. vad gäller handen skulle jag velat ha med hela.

Tackar :)

Svaret jag gav åt Mr.T avser dig också :)

24 minuter sedan, Cope sade:

Möjligtvis kanske jag gör ännu en kopia åt mig själv med en beskäring enligt önskemål :)

Det är du i egenskap av fotograf som bestämmer hur det färdiga resultatet skall se ut, vi andra kan bara komma med synpunkter.

4 timmar sedan, Mr.T sade:

Det är du i egenskap av fotograf som bestämmer hur det färdiga resultatet skall se ut, vi andra kan bara komma med synpunkter.

Så är det men att få andra infallsvinklar är inte fel. Det är ju lätt att stirra sig blind ibland och därmed inte lägga märkte till allt.

3 timmar sedan, ToddeSwe sade:

Fan det börjar likna tidningsbilder nu Conny!

Hade tagit bort handen helt om jag nu ska ha en åsikt den...

Kul att höra Todde....Tack :)

Tar till mig av din åsikt angående handen:thumbsup:

1 timme sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Mycket vackert porträtt med ett fint (Rembrandt)ljus. Även jag håller med om den svartvita bilden som den bästa. Får jag vara med i omröstningen så säger jag hela handen. Tror hon uppskattar om hon får behålla handen, den kan vara bra att ha framöver i livet. 

Tack så mkt, kul att höra :)

57 minuter sedan, Farsta (Hasse) sade:

Är lite motvalls. Jag som nästan alltid föredrar b/w vid porträtt gillade färgbilden mer just här

Hehe, det är helt okej. Kul att du tyckte till :)