Ove 125 Posted February 19 Share Posted February 19 En bild från igår när det fortfarande var fint vinterväder. Link to post Share on other sites
Ove 125 Posted February 19 Author Share Posted February 19 Har försökt 3 gånger nu att redigera texten till den här bilden så det ska stå att den är tagen med Nikon D800, Nikon 16-35 mm inställt på 35 mm. Men det gick inte så nu skriver jag det i ett nytt inlägg här. Link to post Share on other sites
Cope 5100 Posted February 19 Share Posted February 19 Trevlig vinterbild Link to post Share on other sites
Ove 125 Posted February 19 Author Share Posted February 19 Tack för det Cope! Link to post Share on other sites
Farsta (Hasse) 899 Posted February 20 Share Posted February 20 Trevlig tycker också jag. Nästan lite svartvit känsla Link to post Share on other sites
Ove 125 Posted February 20 Author Share Posted February 20 7 hours ago, Farsta (Hasse) said: Trevlig tycker också jag. Nästan lite svartvit känsla Tack för det Hasse. Roligt att ni gillar den. Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2648 Posted February 23 Share Posted February 23 Fina ledande linjer i en välexponerad bild. Är det möjligen ljus från bilen man ser i början på vägen? Tror att det hade varit bra med en svartvit version för att trolla bort det gula i snön. Link to post Share on other sites
Recommended Posts