ToddeSwe 1897 Posted February 19 Share Posted February 19 Eller ... 1. 2. Link to post Share on other sites
Rolf 1888 Posted February 20 Share Posted February 20 Två fina bilder men tvåan sticker ut med vägen som leder in i bilden. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1897 Posted February 21 Author Share Posted February 21 9 timmar sedan, Rolf sade: Två fina bilder men tvåan sticker ut med vägen som leder in i bilden. Tack Rolf! Ja jag vet inte varför jag inte har ”sett” denna bild innan. Har kört där många gånger tidigare. Link to post Share on other sites
Cope 5100 Posted February 21 Share Posted February 21 Två fina bilder och för min del faller jag nog mest för den första. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1897 Posted February 21 Author Share Posted February 21 55 minuter sedan, Cope sade: Två fina bilder och för min del faller jag nog mest för den första. Tack Conny, skulle ha skruvat på ett mindre objektiv. Men vågade inte chansa på att missa någon fågel. Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2648 Posted February 23 Share Posted February 23 Här håller jag med Rolf, tvåan vinner. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1897 Posted February 23 Author Share Posted February 23 57 minuter sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade: Här håller jag med Rolf, tvåan vinner. Tack Ulf, på Monas påpekande så är nu snöstolparna borttagna också. Link to post Share on other sites
sanne 604 Posted Tuesday at 06:18 AM Share Posted Tuesday at 06:18 AM Super fint især nr 1 med disse smukke træer.. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1897 Posted Tuesday at 07:17 AM Author Share Posted Tuesday at 07:17 AM 58 minuter sedan, sanne sade: Super fint især nr 1 med disse smukke træer.. Tack Sanne! Link to post Share on other sites
Farsta (Hasse) 899 Posted Tuesday at 08:16 AM Share Posted Tuesday at 08:16 AM Nästan så att "sämre" väder är bäst. Inga jobbiga skuggor. Och tänk lätt regn som lyfter alla färger i naturen. Gillade tvåan bäst Link to post Share on other sites
Recommended Posts