Jump to content

Beslutsångesten är total idag.

Recommended Posts

Kändes som jag satt på ett zoo idag vid Dansjön. ALLA kom nästan på samma gång. Fåglarna, sorken och musen.

Som vanligt blev det en jäkla massa bilder, men tar dom jag tycker är bäst sen får ni som vill kolla min hemsida så småningom.

1. Ny pinne uppsatt och flyttat talgbollarna gav denna bild. Blåmesen ser nöjd ut med översikten iaf.

490531323_Blmes_1_Border.thumb.jpg.1b0514b6c687ddb551deae7c82c142ee.jpg

2. Musen har nu visat att han klättrar upp på stocken och äter solrosfrön men mellanlandar i dessa "säkra" hål på vågen upp.

Mus_3_Border.thumb.jpg.bed93a4ec7f06ad7b6f98ed49f9658e3.jpg

3. Rödhaken måste ju också få visa upp sig.

94679561_Rdhake_4_Border.thumb.jpg.54b39f886109e512ee8eef7f13faf6a9.jpg

4. Sorken var framme och kollade vad allt oväsen handlade om, luktade lite sen försvann han.

Sork_1_Border.thumb.jpg.67427fba05d729eeafac0a50fe4dedba.jpg

Det var en fin serie du visar upp. Musen är sötast förstås och om jag får bara lite gnällig så känns ettan för centrerad, hade gärna sett blåmesen lite mer till vänster så den tittar in i bilden.

5 minuter sedan, Rolf sade:

Det var en fin serie du visar upp. Musen är sötast förstås och om jag får bara lite gnällig så känns ettan för centrerad, hade gärna sett blåmesen lite mer till vänster så den tittar in i bilden.

Tack Rolf, du vet att jag gillar gnäll. 😊

Jag blir så uttråkad med samma positioner hela tiden och försöker hitta nya vägar. Därav centreringen. 😊