Jump to content

Hittade jag en vy eller inte?

Recommended Posts

Tog med mig kameran på en promenad idag med sonen för att få lite luft.

Och tränade på det jag är absolut sämst på om jag nu är bra på något. :)

Hittade jag en vy? Eller är det bara några granar och snö i era ögon?

1.

DSC_7179.thumb.jpg.a67b94958f5e0601add2b1554cf28e5a.jpg

7 minuter sedan, Rolf sade:

Jag tycker den är väldigt rörig med alla träden, som jag ser det saknas motiv i bilden. (Även om nu hela bilden är motivet men du förstår vad jag menar.)

Anledningen eller motivet här ska då vara stigen in mellan träden. :) Men jag förstår vad du menar, jag har en förkärlek till granar med snö på.

9 minuter sedan, Rolf sade:

Jag tycker den är väldigt rörig med alla träden, som jag ser det saknas motiv i bilden. (Även om nu hela bilden är motivet men du förstår vad jag menar.)

Håller med Rolf i detta Todde, denna bilden var ett bottenapp i jämförelse med mycket annat som du laddat upp. Gör om, gör rätt :thumbsup:.

45 minuter sedan, Mr.T sade:

Håller med Rolf i detta Todde, denna bilden var ett bottenapp i jämförelse med mycket annat som du laddat upp. Gör om, gör rätt :thumbsup:.

Men ibland måste man prova sina vingar och göra något utanför bekvämlighetszonen. 😊

1 timme sedan, ToddeSwe sade:

Men ibland måste man prova sina vingar och göra något utanför bekvämlighetszonen. 😊

Absolut är det så, men om jag förstått saken rätt så ville du ha feedback på denna bilden !? Om jag förstått det rätt, så kan vi konstatera att det har du nu fått ;).

1 minut sedan, Mr.T sade:

Absolut är det så, men om jag förstått saken rätt så ville du ha feedback på denna bilden !? Om jag förstått det rätt, så kan vi konstatera att det har du nu fått ;).

Korrekt sammanfattning 😊

Jag tycker den är bra den bilden. En vacker vinterbild, och kompositionsmässigt vad jag kan bedöma så har den både förgrund mellanplan och bakgrund, och stigen ser ut att ligga ungefär i linje med gyllene snittet.

18 minuter sedan, Ove sade:

Jag tycker den är bra den bilden. En vacker vinterbild, och kompositionsmässigt vad jag kan bedöma så har den både förgrund mellanplan och bakgrund, och stigen ser ut att ligga ungefär i linje med gyllene snittet.

Tack Ove! :)

53 minuter sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Nja, detta var väl inte ditt bästa alster här. Molnen ser urfrätta ut och stigen som skulle leda in blicken i bilden är för otydlig för min smak.

Nej då hade den inte hamnat i bildkritik :) men ibland känner jag mig vilsen i vissa situationer, sånt här också människor är SÅ jobbigt för jag SER inte bilden på samma sätt som djur eller ett landskap. Tack för inputen Ulf!

• 4 weeks later...