Jump to content
Sign in to follow this  
DesK

Mitt fotoalbum

Recommended Posts

Som flera av er redan vet håller vi på att inreda ett före detta hönshus till tonårsbostad. Förra sommaren grävde och sprängde vi för VA dit ut och båda tjejernas rum blev färdiga. Denna sommaren gör vi dusch och wc och inreder övre och nedre hall. Jag har lagt in lite bilder i mitt album och ni får gärna komma med kommentarer. Fler bilder kommer efter hand :) Jobbet utförs till stor del av tjejerna under ledning av käre sambon. Tjejer kan! :P

Japp, tjejer kan :) Men jag kan inte se bilderna i ditt album. Det står: Begränsad åtkomst, fast du kanske har gjort den inställningen?

Roligt med så engagerade tonåringar. Jobbet blir så mycket roligare och går så mycket fortare.Fortsätt plåta och lägg upp så vi får följa projektet.

Tina Hum jag har kryssat i att medlemmar ska kunna se fotona, så du borde kunna se dem. Kanske en fråga till Rubbe?Rolf jag springer som en tätting med kameran här, så fler bilder kommer. Tjejerna har redan tagit badrummet i bruk, nu håller de på med övre hallen. Det är jag som ligger efter med att lägga upp foton eftersom jag har lite annat att göra också

Har du kryssat i att inloggade medlemmar skall se bilderna så borde dom kunna det. Skall ta en titt för mitt album funkar... tror jag.

DesK skrev:
Det är jag som ligger efter med att lägga upp foton eftersom jag har lite annat att göra också
Vaa! Har du annat att göra :ohmy: ;)

Mona ja det har jag :P Hum nu fattar jag inte det här med inställningarna så att även Tina kan se bilderna :unsure: Jag har ställt alla knapparna på att medlemmar ska kunna se vad jag lägger in, ska det vara så? Eller? :unsure:

Nu funkar det, jag kan se dina bilder DesK :) Jag måste säga att tjejerna ligger i som bara den. Kul att de gör det, för det är bra att tjejer kan fixa en massa själva. Jag skulle vilja säga, de lär för livet, det är kunskaper som för alltid följer med dom :)