ToddeSwe 1913 Posted January 25 Share Posted January 25 Fick åka med en kille till Huseby igår och det var väl inte överdrivet mycket aktivitet men en ägretthäger poserade iaf. 1. 2. 3. 4. Jens Nilsson 1 Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2654 Posted January 25 Share Posted January 25 Ser stiligt ut med trean i topp. På bild två ser det ut som att fokus har hamnat lite för långt bak. Tjusig fågel är det. Link to post Share on other sites
Rolf 1900 Posted January 25 Share Posted January 25 Ett och tre för min del i den ordningen. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1913 Posted January 25 Author Share Posted January 25 1 timme sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade: Ser stiligt ut med trean i topp. På bild två ser det ut som att fokus har hamnat lite för långt bak. Tjusig fågel är det. Tack Ulf, fattar inte hur jag kunde missa det. Lade dit en 4:a nu från samma session. Visst är den fin, men svårt att se fjäderdräkten för den är helvit. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1913 Posted January 25 Author Share Posted January 25 22 minuter sedan, Rolf sade: Ett och tre för min del i den ordningen. Tack Rolf! Link to post Share on other sites
Cope 5125 Posted January 25 Share Posted January 25 Tjusigt.... Tror jag håller med Rolf i denna frågan också även om det bär mig emot😁 Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1913 Posted January 26 Author Share Posted January 26 12 timmar sedan, Cope sade: Tjusigt.... Tror jag håller med Rolf i denna frågan också även om det bär mig emot😁 ha ha ha Tack Conny! Link to post Share on other sites
Recommended Posts