ToddeSwe 1913 Posted January 23 Share Posted January 23 Kreativiteten gror när man är uttråkad. 1. 2. 2.1 till Rolf! 3. En softare version Link to post Share on other sites
Rolf 1900 Posted January 23 Share Posted January 23 Visst är det så, ettan är fin men tvåan är ljuset för starkt tycker jag. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1913 Posted January 23 Author Share Posted January 23 7 minuter sedan, Rolf sade: Visst är det så, ettan är fin men tvåan är ljuset för starkt tycker jag. Tack Rolf, gjorde en speciellt för dej. Link to post Share on other sites
Rolf 1900 Posted January 23 Share Posted January 23 1 minute ago, ToddeSwe said: Tack Rolf, gjorde en speciellt för dej. Tack det var snällt! ToddeSwe 1 Link to post Share on other sites
Cope 5125 Posted January 23 Share Posted January 23 Du kämpar på i vanlig takt medans vi andra eller iaf jag ligger på sofflocket och vill skapa men pallar tyvärr inte. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1913 Posted January 23 Author Share Posted January 23 1 timme sedan, Cope sade: Du kämpar på i vanlig takt medans vi andra eller iaf jag ligger på sofflocket och vill skapa men pallar tyvärr inte. Det har blivit som ett beroende. När jag har fått ur mig det så kan jag slappa i soffan också. När jag inte fotar något så är jag rastlös och uttråkad hela tiden. Tyvärr varar det för kort stund men så jävla kul att hålla på. Har aldrig upplevt någon annan hobby så här starkt. 😊 Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2654 Posted January 24 Share Posted January 24 Imponerande vilken energi du har. Trean gillas mest av mig. Link to post Share on other sites
sanne 605 Posted January 25 Share Posted January 25 Billede 1 god stemning i den mørke tid..det andet lidt uhyggeligt at se på :-) Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1913 Posted January 25 Author Share Posted January 25 On 2021-01-24 at 8:13 AM, Ulf Ekström a.k.a Himma sade: Imponerande vilken energi du har. Trean gillas mest av mig. Tack Ulf Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1913 Posted January 25 Author Share Posted January 25 1 timme sedan, sanne sade: Billede 1 god stemning i den mørke tid..det andet lidt uhyggeligt at se på :-) Tack Sanne Link to post Share on other sites
Odie (Thomas) 1243 Posted January 25 Share Posted January 25 Tänk vad man kan göra med tomtebloss, kreativt och kul effekt Link to post Share on other sites
Farsta (Hasse) 907 Posted January 25 Share Posted January 25 Kul fotoidé. Börjar man tänka finns det nog rätt mkt i vardagslivet man kunde fota Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1913 Posted January 25 Author Share Posted January 25 1 timme sedan, Odie (Thomas) sade: Tänk vad man kan göra med tomtebloss, kreativt och kul effekt Ja fast man skulle haft en större glasskiva och bakgrund så man slapp att begränsa sig. Tack Thomas! Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1913 Posted January 25 Author Share Posted January 25 1 timme sedan, Farsta (Hasse) sade: Kul fotoidé. Börjar man tänka finns det nog rätt mkt i vardagslivet man kunde fota Tack Hasse, jo det är nog det som har triggat mig att det liksom inte finns något stopp utan sky is the limit. Link to post Share on other sites
Recommended Posts