ToddeSwe 1865 Posted January 9 Share Posted January 9 Blev ju lite bilder igår så jag fortsätter väl. 1. 2. 3. Link to post Share on other sites
Rolf 1868 Posted January 9 Share Posted January 9 Tjusigt som vanligt, särskilt rödis. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1865 Posted January 9 Author Share Posted January 9 54 minuter sedan, Rolf sade: Tjusigt som vanligt, särskilt rödis. Tack Rolf, ja jag blev så glad när han kom och visade sig. Link to post Share on other sites
Cope 5061 Posted January 9 Share Posted January 9 Kalasfina bilder även i denna tråden. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1865 Posted January 9 Author Share Posted January 9 1 timme sedan, Cope sade: Kalasfina bilder även i denna tråden. Tack Conny! Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1865 Posted January 9 Author Share Posted January 9 HA ha nummer två är redan postad en gång. Har bara väntat på den dagen man gör detta misstag! Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2625 Posted January 10 Share Posted January 10 Jag sammanfattar dina tre trådar från Dansjön här. Bäst tycker jag att den på rödhaken i tråd tre är men övriga bilder är helt okej bilder de också. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1865 Posted January 10 Author Share Posted January 10 17 minuter sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade: Jag sammanfattar dina tre trådar från Dansjön här. Bäst tycker jag att den på rödhaken i tråd tre är men övriga bilder är helt okej bilder de också. Tack Ulf! Link to post Share on other sites
sanne 602 Posted January 10 Share Posted January 10 Nr 1 nærmest et postkort ... super fint med sne på . Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1865 Posted January 11 Author Share Posted January 11 16 timmar sedan, sanne sade: Nr 1 nærmest et postkort ... super fint med sne på . Tack Sanne, det var en annan som tyckte det också på facebook. Link to post Share on other sites
Recommended Posts