Perjak 45 Posted January 9 Share Posted January 9 I brist på väder för fågelfoto fick förortens invånare agera motiv för dagen. Farsta (Hasse) 1 Link to post Share on other sites
Farsta (Hasse) 889 Posted January 9 Share Posted January 9 Häftigt. Jag bor i syskonstadsdelen Farsta. Samma arkitekter. Känns bekant. Fina bilder Perjak 1 Link to post Share on other sites
Rolf 1868 Posted January 9 Share Posted January 9 Alltid trevligt med svartvita streetbilder. Av någon anledning fastnar jag för trean. Perjak 1 Link to post Share on other sites
Cope 5061 Posted January 9 Share Posted January 9 Rolf snodde det jag tänkte skriva förutom att jag fastnade för bild 4🙂 Perjak 1 Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1865 Posted January 9 Share Posted January 9 Jag håller med Rolf! Perjak 1 Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2625 Posted January 13 Share Posted January 13 Svartvita gatubilder är som regel fina och det stämmer även här. Gillar dock inte högerkanten på första bilden med en halv människa i bakgrunden. Fyran är bäst där man får en aningens kontakt med personerna. Link to post Share on other sites
Perjak 45 Posted January 14 Author Share Posted January 14 On 2021-01-13 at 8:18 AM, Ulf Ekström a.k.a Himma sade: Svartvita gatubilder är som regel fina och det stämmer även här. Gillar dock inte högerkanten på första bilden med en halv människa i bakgrunden. Fyran är bäst där man får en aningens kontakt med personerna. Tack för kommentaren. Ja den halva gubben på första bilden har jag helt missat då jag fokuserade på att få med dem i förgrunden. Han får beskäras bort i en ny upplaga. Link to post Share on other sites
Recommended Posts