ToddeSwe 1866 Posted January 8 Share Posted January 8 Idag var det dags att mata fåglarna vid Dansjön igen. Och fick en helt ny modell på sensorn 1. 2. 3. Farsta (Hasse) 1 Link to post Share on other sites
Rolf 1869 Posted January 8 Share Posted January 8 Snyggt, särskilt tvåan! Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1866 Posted January 8 Author Share Posted January 8 10 minuter sedan, Rolf sade: Snyggt, särskilt tvåan! Tack Rolf! Link to post Share on other sites
Farsta (Hasse) 890 Posted January 8 Share Posted January 8 Gillar också tvåan Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1866 Posted January 8 Author Share Posted January 8 1 timme sedan, Farsta (Hasse) sade: Gillar också tvåan Tack Hasse! Link to post Share on other sites
Cope 5062 Posted January 9 Share Posted January 9 Jag håller med övriga talare🙂 Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1866 Posted January 9 Author Share Posted January 9 1 timme sedan, Cope sade: Jag håller med övriga talare🙂 Tack Conny! Link to post Share on other sites
sanne 602 Posted January 10 Share Posted January 10 Her synes jeg det sidste billede er bedst :-) Link to post Share on other sites
Martin 1066 Posted January 10 Share Posted January 10 Mycket trevliga foton! Snön är en fantastisk reflektor! Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1866 Posted January 11 Author Share Posted January 11 15 timmar sedan, Martin sade: Mycket trevliga foton! Snön är en fantastisk reflektor! Tack Martin, ja den tillför ju lite ljus så man slipper så höga iso. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1866 Posted January 11 Author Share Posted January 11 16 timmar sedan, sanne sade: Her synes jeg det sidste billede er bedst :-) Tack Sanne, det är min favorit också. Link to post Share on other sites
Recommended Posts