Martin 1066 Posted December 8, 2020 Share Posted December 8, 2020 Sista tråden från Friskens Gömsle, i alla fall för denna gången. 1. Punkaren bröstar upp sig 2,Modiga kråkor och korpar (fast det var ganska riskfritt) 3, Tomt på åteln, och plötsligt kände jag mig iakttagen. Tog en stund innan jag hittade den. Ormvråk 4, Vråkarna tog också för sig och gav inte upp, inte örnarnas styrka men starka nog att slita änder i bitar 5.Är det någon som tittar på mig där inneifrån tro? 6. Tittar du dit så tittar jag på andra hållet så har vi koll.. 7. Och iväg. Ormvråk 8. Nu var det kväll, mörkret kom, och med det vråkarna. Eller gaphalsarna. 9. Och den sista, vråk det också. Link to post Share on other sites
Rolf 1868 Posted December 8, 2020 Share Posted December 8, 2020 Grattis Martin till ännu en kalasfin serie. Tack för att du delar med dig! Martin 1 Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1865 Posted December 8, 2020 Share Posted December 8, 2020 Att en så grym fågel kan vara så skygg är synd. Fin serie även här, keep em coming. Martin 1 Link to post Share on other sites
Cope 5061 Posted December 9, 2020 Share Posted December 9, 2020 Finafina bilder även här. Punkaren frilla går inte av för hackor. En sån skulle man haft Ulf Ekström a.k.a Himma 1 Link to post Share on other sites
Odie (Thomas) 1239 Posted December 9, 2020 Share Posted December 9, 2020 Hur fina bilder som helst! tack för att du visar dom, det ger lite inspiration att ge sig ut. Martin 1 Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2625 Posted December 13, 2020 Share Posted December 13, 2020 Underbara bilder från din sittning i gömslet. Tänker inte välja någon favorit när det är så många toppenfoton. Martin 1 Link to post Share on other sites
Recommended Posts