Jump to content

I Saxtorpsskogen.....

Recommended Posts

Det blev en riktigt sen höstsession med Nathalie i Saxtorpsskogen. Dessutom hade det blåst ordentligt några dagar tidigare. Därav fanns det inte mkt höstfärger kvar på träden.

Vi gjorde iaf så gott vi kunde och här är några bilder från dom timmarna vi tillbringade i skogen.

Redigeringen bland bilder skiljer sig något åt. Det är svartvitt, normal och en normal variant där jag även har lagt på ett svagt glowfilter.

Alla bilderna är tagna med Nikon´s 105/1.4 med f2.

1.

_8501778 2glow 1.jpg

2.

_8501778 2glow.jpg

3.

_8501788 1.jpg

4.

_8501888.jpg

5.

_8501903.jpg

6.

_8501908 1.jpg

7.

_8501918glow.jpg

8.

_8501922.jpg

9.

_8501969 1glow.jpg

10.

_8502007 1glow.jpg

Kul att du fann något som gillades :)

Dom har medvetet fått en lite mörkare ton denna gången då jag ville ha in lite mystik eller vad man ska säga. Hur upplever du just den mörkheten, funkar det eller ska dom ljusas upp en aning?

1 timme sedan, Rolf sade:

Jag tycker den mörka tonen passar mycket bra. Dom behöver inte ljusas upp enligt mitt tycke.

Tack, då får dom vara som dom är och så håller jag tummarna att modellen gillar dom så det kan bli fler samarbete🙂

1 timme sedan, ToddeSwe sade:

Mörkret gillas av mig det märks kanske i mina redigeringar. Så här blir det 5 av 5 tummar upp. :)

Tack Todde🙂

52 minuter sedan, sanne sade:

Jeg har egentlig forstand på portræt billeder..men her kan jeg bedst lide nr 9 ..da hun ser ud til at tænke over en masse ting..kan fornemme et suk over et eller andet..måske corona tiden ..synes det blev et fint billede og mest naturligt.

Tack Sanne, kul att du gillade nr 9🙂