ToddeSwe 1866 Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 När inte min inmatning inte gett resultat så gick jag en runda i hagen. Tog lite bilder med 70-200 som var till fåglarna som skulle ha funnits i massor idag för att dom hade hittat till maten, men näh... Vet inte men detta är den enda bilden jag tycker går att visa. 1. 2. Link to post Share on other sites
Rolf 1869 Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 Jag gillar bilden, kan inte sätta fingret på vad det är men något i bilden gör att jag fastnar för den. Link to post Share on other sites
Cope 5062 Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 Jag är inne på samma spår som Rolf Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1866 Posted November 12, 2020 Author Share Posted November 12, 2020 5 timmar sedan, Rolf sade: Jag gillar bilden, kan inte sätta fingret på vad det är men något i bilden gör att jag fastnar för den. Kan inte heller sätta fingret på vad det är, tog några stycken och när jag såg miniatyrerna i Lr så var det den och nr 2 som såg bra ut på håll om du förstår. Tack Rolf! Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1866 Posted November 12, 2020 Author Share Posted November 12, 2020 3 timmar sedan, Cope sade: Jag är inne på samma spår som Rolf Tack Conny! Link to post Share on other sites
Martin 1066 Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 Tycker det påminner lite om en sagoscen. Vackert! Link to post Share on other sites
sanne 602 Posted November 13, 2020 Share Posted November 13, 2020 Må da håbe man er to hvis man skal sidde der og fryse :-) Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1866 Posted November 13, 2020 Author Share Posted November 13, 2020 9 timmar sedan, Martin sade: Tycker det påminner lite om en sagoscen. Vackert! Tack det var ett bra betyg. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1866 Posted November 13, 2020 Author Share Posted November 13, 2020 38 minuter sedan, sanne sade: Må da håbe man er to hvis man skal sidde der og fryse :-) Näh det är ingen som sitter där nu. 😊 Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2625 Posted November 14, 2020 Share Posted November 14, 2020 Den första har något ödsligt och dystert över sig (på ett positivt sätt). Samtidigt är det något som stör men kan inte säga vad. Kanske hade varit bra med lite oskärpa i förgrunden. Tvåan faller för mig. För mycket yta bakom bänken som inte tillför något. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1866 Posted November 14, 2020 Author Share Posted November 14, 2020 1 timme sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade: Den första har något ödsligt och dystert över sig (på ett positivt sätt). Samtidigt är det något som stör men kan inte säga vad. Kanske hade varit bra med lite oskärpa i förgrunden. Tvåan faller för mig. För mycket yta bakom bänken som inte tillför något. Jag som jobbade på att få så mycket som möjligt i fokus den här gången. Brukar annars vara ett problem jag dragits med. Jag tog flera och iaf 2-3 stycken till av tvåan med olika kompositioner. Kan lägga upp dom senare om du vill se... Link to post Share on other sites
Recommended Posts