Cope 5062 Posted November 8, 2020 Share Posted November 8, 2020 Roade mig en kort stund vid strandkanten i eftermiddags. Pga otroligt mkt tång och brist på motiv (snäckor) så blev det en liten tångruska i miniformat och en liten sten som fick agera modeller under den korta sessionen 1. 2. 3. 4. 5. 6. Link to post Share on other sites
Rolf 1869 Posted November 8, 2020 Share Posted November 8, 2020 Jag gillar sista bilden för kompet och vattnet. Stenen ser med lite fantasi ut som en groda. Link to post Share on other sites
Cope 5062 Posted November 8, 2020 Author Share Posted November 8, 2020 Tack Rolf🙂 Det är ju inga alster direkt. Ville mest visa att jag hade varit ute och gått en sväng🙂 Link to post Share on other sites
Rolf 1869 Posted November 8, 2020 Share Posted November 8, 2020 1 minute ago, Cope said: Ville mest visa att jag hade varit ute och gått en sväng🙂 Det är mer än jag gjort i alla fall! Link to post Share on other sites
Mr.T 415 Posted November 8, 2020 Share Posted November 8, 2020 Bra där Cope ! Roligt med något nytt istället för den gamla vanliga "skåpmaten" . Link to post Share on other sites
Cope 5062 Posted November 8, 2020 Author Share Posted November 8, 2020 Tack🙂 Kul att nytänket uppskattas🙂 Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1865 Posted November 9, 2020 Share Posted November 9, 2020 Det viktigaste här är nog att du kom ut och att du gjorde någonting. Har samma "problem" om det nu är ett problem, men det känns skönt när man kommer hem iaf. Den sista stenen är inte så tokig alls. Link to post Share on other sites
Cope 5062 Posted November 9, 2020 Author Share Posted November 9, 2020 Tack Todde🙂 Du har helt rätt. Det viktigaste var att jag kom ut. Martin 1 Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1865 Posted November 9, 2020 Share Posted November 9, 2020 10 timmar sedan, Cope sade: Tack Todde🙂 Du har helt rätt. Det viktigaste var att jag kom ut. Har försökt komma på vad jag ska fota i vårt gråa trista halvdassiga väder nu hela dagen men kom inte på något. Imorgon får jag gå ut och gå utan kamera helt enkelt. Link to post Share on other sites
Cope 5062 Posted November 9, 2020 Author Share Posted November 9, 2020 Nä, det är alltid inte så jäkla lätt. För egen del blev det en kort promenad på Kullaberg med makro men jag tog inte många bilder. Det var dock rogivande för själen att gå där en stund medan höstlöven släppte från träden. Link to post Share on other sites
Martin 1066 Posted November 9, 2020 Share Posted November 9, 2020 1 timme sedan, ToddeSwe sade: Har försökt komma på vad jag ska fota i vårt gråa trista halvdassiga väder nu hela dagen men kom inte på något. Imorgon får jag gå ut och gå utan kamera helt enkelt. Eller så tar du med och antingen dokumenterar det gråa, eller letar efter någon färgglatt i allt det gråa och dokumenterar det. Eller så tar du med den utan att fotografera och då har du tränat lite med att bära den Men ja, vädret är verkligen risigt nu... Cope 1 Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1865 Posted November 9, 2020 Share Posted November 9, 2020 21 minuter sedan, Martin sade: Eller så tar du med och antingen dokumenterar det gråa, eller letar efter någon färgglatt i allt det gråa och dokumenterar det. Eller så tar du med den utan att fotografera och då har du tränat lite med att bära den Men ja, vädret är verkligen risigt nu... Fick ett uppdrag av en kompis som ville ha bilder på musikinstrument. Så skolan är kontaktad så får vi se om jag är välkommen. 😊 Link to post Share on other sites
sanne 602 Posted November 10, 2020 Share Posted November 10, 2020 Kan faktisk bedst lide det sidste foto..ville ønske billede kvalitet på denne fotos side var bedre..for irriterende med uskarpe fotos til tider. .fik du våde tæer ? Link to post Share on other sites
Cope 5062 Posted November 10, 2020 Author Share Posted November 10, 2020 Om du klickar på bilden så öppnas den i Lightboxen och där blir den bättre. Hehe, nä... Jag klarade mig från att bli våt🙂 Link to post Share on other sites
Recommended Posts