Jump to content

Recommended Posts

Roade mig en kort stund vid strandkanten i eftermiddags. Pga otroligt mkt tång och brist på motiv (snäckor) så blev det en liten tångruska i miniformat och en liten sten som fick agera modeller under den korta sessionen :)

1.

_8501527.jpg

2.

_8501533.jpg

3.

_8501537.jpg

4.

_8501560.jpg

5.

_8501570.jpg

6.

_8501572.jpg

10 timmar sedan, Cope sade:

Tack Todde🙂

Du har helt rätt. Det viktigaste var att jag kom ut. 

Har försökt komma på vad jag ska fota i vårt gråa trista halvdassiga väder nu hela dagen men kom inte på något. Imorgon får jag gå ut och gå utan kamera helt enkelt. :(

Nä, det är alltid inte så jäkla lätt. För egen del blev det en kort promenad på Kullaberg med makro men jag tog inte många bilder. 

Det var dock rogivande för själen att gå där en stund medan höstlöven släppte från träden. 

1 timme sedan, ToddeSwe sade:

Har försökt komma på vad jag ska fota i vårt gråa trista halvdassiga väder nu hela dagen men kom inte på något. Imorgon får jag gå ut och gå utan kamera helt enkelt. :(

Eller så tar du med och antingen dokumenterar det gråa, eller letar efter någon färgglatt i allt det gråa och dokumenterar det. Eller så tar du med den utan att fotografera och då har du tränat lite med att bära den :)

Men ja, vädret är verkligen risigt nu...

21 minuter sedan, Martin sade:

Eller så tar du med och antingen dokumenterar det gråa, eller letar efter någon färgglatt i allt det gråa och dokumenterar det. Eller så tar du med den utan att fotografera och då har du tränat lite med att bära den :)

Men ja, vädret är verkligen risigt nu...

Fick ett uppdrag av en kompis som ville ha bilder på musikinstrument. Så skolan är kontaktad så får vi se om jag är välkommen. 😊