ToddeSwe 1868 Posted October 26, 2020 Share Posted October 26, 2020 Kom på att jag har inget foto på mej och pojken att rama in och ställa på byrån på åldedomshemet. Svårt att få varje hårstrå på mitt spretiga nästan obefintliga hår att se bra ut, men det är iaf. en början. Ska ta om när jag är nyklippt så det blir lite bättre. 1. Link to post Share on other sites
Rolf 1869 Posted October 26, 2020 Share Posted October 26, 2020 Bra tänkt där Todde, dessa bilder blir guld värda en dag! Link to post Share on other sites
Mr.T 415 Posted October 26, 2020 Share Posted October 26, 2020 55 minuter sedan, Rolf sade: Bra tänkt där Todde, dessa bilder blir guld värda en dag! Kan bara hålla med 😊. Pojken liknar pappa (äpplet faller inte långt från trädet) och han är jättefin 😊. Men bilden är väl inte gagen på plats !? Tycker mig att det ser lite fake ut 🤔 !? Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1868 Posted October 26, 2020 Author Share Posted October 26, 2020 1 timme sedan, Rolf sade: Bra tänkt där Todde, dessa bilder blir guld värda en dag! Ja man får skämmas som fotointresserad och inte ha fler bilder tillsammans så här. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1868 Posted October 26, 2020 Author Share Posted October 26, 2020 29 minuter sedan, Mr.T sade: Kan bara hålla med 😊. Pojken liknar pappa (äpplet faller inte långt från trädet) och han är jättefin 😊. Men bilden är väl inte gagen på plats !? Tycker mig att det ser lite fake ut 🤔 !? Tack, då är han min iaf. Näh det är ny bakgrund bilden togs mot en dörr här hemma som var vit men dörrposten kom med så jag fick ideen att varför inte testa något nytt. Link to post Share on other sites
Cope 5062 Posted October 26, 2020 Share Posted October 26, 2020 Kul idé..... Du har iaf en sån här bild mer än mig.....Som du säger så är man skitdålig på att ta såna här bilder. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1868 Posted October 26, 2020 Author Share Posted October 26, 2020 4 minuter sedan, Cope sade: Kul idé..... Du har iaf en sån här bild mer än mig.....Som du säger så är man skitdålig på att ta såna här bilder. Tack, kul när dom är vuxna sen tror jag. Skulle börjat tidigare. Skomakarens barn o så Link to post Share on other sites
Mr.T 415 Posted October 26, 2020 Share Posted October 26, 2020 1 timme sedan, ToddeSwe sade: Tack, då är han min iaf. Jag tänkte tanken, men samtidigt tänkte jag att det är bäst att inte säga något 🤣. 1 timme sedan, ToddeSwe sade: Näh det är ny bakgrund Ja, jag misstänkte att det inte var "on location" s a s. ToddeSwe 1 Link to post Share on other sites
Recommended Posts