Jump to content

Recommended Posts

Har känt till denna sjö ett litet tag och även vetat om i vilket landskap den befinner sig i. För ca 1 vecka sedan sprang jag över den på maps. Hade alltså bara en jäkla tur :)

Denna sjö var en stark anledning till att jag ville åka uppåt i Landet :)

DJI_0554.jpg

1 timme sedan, sanne sade:

Synes det er meget imponerende som den lige er formet som et hjerte..Viste du godt det inden du fandt søen ? Bliver vel ikke kaldt for hjertesøen i virkeligheden ??? eller hvad ? :-) 

Ja, det visste jag om :)

Nä, den heter nog nåt annat men jag kallar den för hjärtsjön :)

26 minuter sedan, Rolf sade:

Mycket påpassligt Cope!

Tack :)

Hade en jäkla tur med vädret och slapp regn men fick dom önskade speglingarna från molnen i vattnet. Och det blåste en del på över 200 meters höjd :)

Lyfte från en glänta i skogen och kunde bara förlita mig på vad jag såg i telefonen. Jag hade ingen aning om var drönaren var. Men det gick bra och jag kunde landa tryggt när batteriet löd mot sitt slut.

Har molnbilder liggande bara för att jag i värsta fall skulle behöva ge mig på att försöka manipulera ihop mitt önskade slutresultat. Det slapp jag nu :)

4 timmar sedan, ToddeSwe sade:

Tycker dom gör mycket när man fotar landskap. Ibland skiter jag i en bild för att det saknas moln. :)

Så är det.... Moln är nästan ett måste om man vill ha så bra bild som möjligt. Iaf i mina ögon.