Jump to content

Brahehus....

Recommended Posts

Vid förra besöket hade jag tekniska problem med drönaren under dagen och senare på kvällen fick jag tekniska problem med magen. Därför blev det ingen flygning vid den resan.

Gjorde ett nytt försök i lördags då jag hade siktet inställt på Linköping då där fanns lite jag ville besöka i närområdet. B la Cloettas fabriksförsäljning :D:nyam:

Som sagt, ett snabbt stopp vid Brahehus....

1.

DJI_0533.jpg

2.

DJI_0539.jpg

3.

DJI_0543.jpg

4.

DJI_0544.jpg

5.

DJI_0547.jpg

6.

DJI_0550.jpg

7. Ifrån den blåa ringen uppe vänster utförs flygningen. Kändes helt okej att inte behöva gå dit :)

InkedDJI_0538_LI.jpg

Billede 5 ser ud som om at der er en regnbyge ude til venstre :-) synes det er nogle gode fotos din drone tager..man må da næsten kunne sælge sådanne nogle billeder..synes de er fine sjovt når jeg også selv har været der 2 gange ..til trods for at jeg bor i Danmark :)

55 minuter sedan, sanne sade:

Billede 5 ser ud som om at der er en regnbyge ude til venstre :-) synes det er nogle gode fotos din drone tager..man må da næsten kunne sælge sådanne nogle billeder..synes de er fine sjovt når jeg også selv har været der 2 gange ..til trods for at jeg bor i Danmark :)

Det kan där säkert vara då regnet hängde i luften :)

Tack :) Men har svårt att tro att någon vill köpa dom :)

15 minuter sedan, Rolf sade:

Verkligen intressant att se det uppifrån. Cloettas fabriksförsäljning sa du, hmmm... :nyam:

Hehe....Mmmm....Himmelriket för b la kexchokladälskare :)

Jag har varit där 2 ggr nu :D

• 3 weeks later...
  • 3 months later...
45 minuter sedan, Farsta (Hasse) sade:

Drönarbilder från Brahehus kan jag se varje dag. Fin ruin på bästa läge. Jag har svaga minnen av att jag såg ruinen från vägen nedanför. Och det var Så spännade. Verkar som att motorvägen just här blev klar -73

Jag instämmer. Det är en fin ruin som ligger på absolut bästa läge :)

16 timmar sedan, Jens Nilsson sade:

Riktigt fina bilder, kul att få se det från luften, roligt när man varit där och känner igen sig!:)

Tack så mkt :)

Vi får försöka få till fler träffar där norr kan möta söder ännu en gång. Jag tyckte det var riktigt roligt.

12 timmar sedan, Mona sade:

Det är så häftigt med dessa drönarbilder! Riktig fina. Kul att se perspektivet. Där inne stod vi och fotat solnedgången vid förra forumträffen. Kul att se det så här :)

Tack så mkt :)

Ja, det gjorde vi. Hoppas vi kan göra nåt liknande framöver.