ToddeSwe 1892 Posted August 15, 2020 Share Posted August 15, 2020 Åkte tidigt som aldrig förr idag för att eventuellt få se vildsvin eller lite rådjur, men nope inga ute. Så kanske det var för tidigt. Men en lite sädesärlor fick jag iaf inne i Huseby men bortsett från en sur häger i ett träd så var det allt. 1. 2. 3. 4. hej rå Link to post Share on other sites
Rolf 1884 Posted August 15, 2020 Share Posted August 15, 2020 Ettan och tvåan är riktigt bra, fyran är rolig. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1892 Posted August 15, 2020 Author Share Posted August 15, 2020 1 timme sedan, Rolf sade: Ettan och tvåan är riktigt bra, fyran är rolig. Tack Rolf! Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2646 Posted August 17, 2020 Share Posted August 17, 2020 Fyra fina bilder. Det är nåt med trean som tilltalar mig lite extra. Fyran har lite komik i sig. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1892 Posted August 17, 2020 Author Share Posted August 17, 2020 5 timmar sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade: Fyra fina bilder. Det är nåt med trean som tilltalar mig lite extra. Fyran har lite komik i sig. Tack Ulf, har du sett den andra minimalistiska med en bakgrund som ett norrsken på min facebook också i samma stil. Log lite själv när jag såg 4:an. Link to post Share on other sites
Recommended Posts