ToddeSwe 1893 Posted August 11, 2020 Share Posted August 11, 2020 Hade noll förväntningar och det blev så mycket roligt att se idag. 1. ETT foto fick jag här sen stack den, ändå var den SÅ långt bort. 2. Denna vråken sitter på ett träd man spanat på MÅNGA gånger innan man kommer fram till Huseby. Idag SATT det en fågel där. 3. Denna var på vägen hem från Huseby. Brun Kärrhök tror jag visst det är. 4. Och ÄNNU en vråk... 5. Och sist men minst en fiskgjuse i trädet där örnen sitter ibland. Mycket mer kan man inte önska sig... A-L 1 Link to post Share on other sites
Cope 5093 Posted August 11, 2020 Share Posted August 11, 2020 Vackert, här blir tvåan vinnare i mina ögon. Link to post Share on other sites
Rolf 1884 Posted August 11, 2020 Share Posted August 11, 2020 Håller med Cope, tvåan vinner. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1893 Posted August 11, 2020 Author Share Posted August 11, 2020 3 timmar sedan, Cope sade: Vackert, här blir tvåan vinnare i mina ögon. 1 timme sedan, Rolf sade: Håller med Cope, tvåan vinner. Tack båda två! Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2646 Posted August 15, 2020 Share Posted August 15, 2020 Finfin utdelning för dig. Kul med flera olika rovfåglar och fina bilder på dom som ett extra plus. Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1893 Posted August 15, 2020 Author Share Posted August 15, 2020 3 timmar sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade: Finfin utdelning för dig. Kul med flera olika rovfåglar och fina bilder på dom som ett extra plus. Jag är förvånad ännu över antalet rovfåglar den dagen. Tack Ulf! Link to post Share on other sites
Recommended Posts