Jump to content
Mona

Dagens mobilbild

Recommended Posts

Väldigt vackert Mona! :) Den appen hade gärna fått finnas till android oxå.. Mycket fina färger! :)

Tackar! Hade önskat det var så där vackert, men i verkligheten var det grått, geggigt och ganska dystert. Jo, den appen är ett lyft för trista bilder :)

Mycket fin  :) och mycket höst :D

Tack Odie! Det är tur det finns bra appar :P

Bilden är mycket bra. Det enda är väl himlen som ser konstig ut. Men so what, den är fotad med en telefon och redigerad med en app.

Betyget kan inte bli annat än 5 displsyskydd av 5 möjliga.

Tack Rolf och Conny! Jag håller med om himlen, hade helst sett att det inte fanns ett vitt parti, men med såna här appar går det inte att påverka utseendet på filtret.

Det där låter inte riktigt som den mellandagsrea man önskar sig. Krya på dig Mathias och friska till dig snart.

Jo förresten. ta några bilder på gallblåsan och lägg upp här. Alltid äcklar det någon!  :smiley496:  :smiley496:  :smiley496:

Sicka arslen!  :lol:

Fullkomligt OT (För ovanlighetens skull) Jag jobbade på ett företag som tog hand om industriavfall, även från diverse avdelningar på Sahlgrenska sjukhuset. En gång hittade vi en människohjärna i en plasthink typ sylthink fylld med sprit eller vad det var. Första och förmodligen enda gången jag hållit en människohjärna i mina händer. (Jag hade rejäla gummihandskar på) Hjärnan och burken skickades sedan tillbaka till SU.

I morse bakade jag nattjästa frukostfrallor. Dessa är superenkla att baka. Tog en bild med mobilen och fixade filter och ram i två olika appar. Vissa av er har redan sett bilden på fb, men ni får blunda om ni inte vill se den igen :lol:

post-821-0-99812700-1396385663_thumb.jpg