Jump to content
Mona

Dagens mobilbild

Recommended Posts

29 minuter sedan, Rolf sade:

Ni ser ut att ha haft lika fint väder som vi!

Ja, det är underbart. 

Jag myser och kycklingen snurrar i grillen. Det kan inte bli bättre🙂

6 timmar sedan, Cope sade:

Från dagens raska promenad på 1 tim 26 min🙂

IMG_20200406_120323-01_copy_1600x1200.jpeg

Ser ju härligt ut!! Skönt att promenera nu när vädret börjar ta sig :)

34 minuter sedan, Mathias sade:

Ser ju härligt ut!! Skönt att promenera nu när vädret börjar ta sig :)

Det är det och det gör gott på sidfläsket också😀

5 timmar sedan, Mona sade:

Idag gick jag ut naken (utan kameran) promenaden! Kändes lite konstigt faktiskt🤪 Men när denna snyggingen bara låg där i hagen så åkte till sist mobilen upp! 
73A75196-07A6-474D-A2F7-AAB26BEF55FA.jpeg

Jäklar vilka horn🙂

16 timmar sedan, Cope sade:

Jäklar vilka horn🙂

Ja, dom vill man inte ha i sidan :D Bilden blev väldigt liten ser jag nu i datorn. Fick några val av storlek när jag skulle ladda upp via mobilen, och valde medel tror jag. Det gör jag inte om! Nästa gång blir det stor!

Ja, det skulle bara varit lite moln också... Men jag är ute och det är huvudsaken.... 

Har så jäkla tråkigt så det får bli ett porträtt också på hur jävligt det kan se ut på kullaberg😀😀

IMG_20200421_202233_copy_1200x1600.jpg

25 minutes ago, Cope said:

Ja, det skulle bara varit lite moln också... Men jag är ute och det är huvudsaken.... 

Har så jäkla tråkigt så det får bli ett porträtt också på hur jävligt det kan se ut på kullaberg😀😀

Onkel Grumpy i egen hög person, inte varje dag man får se din fula nuna i forumet! :lol:

1 timme sedan, Rolf sade:

Onkel Grumpy i egen hög person, inte varje dag man får se din fula nuna i forumet! :lol:

Haha....tro f-n det. Du ser ju varför :lol:

Och cp-snöre har man fått till mina +1.5 brillor. Det märks att man börjar bli gammal. Jäkla skit att inte kunna se skärmen utan brillor numera :angry:

7 timmar sedan, Cope sade:

Haha....tro f-n det. Du ser ju varför :lol:

Och cp-snöre har man fått till mina +1.5 brillor. Det märks att man börjar bli gammal. Jäkla skit att inte kunna se skärmen utan brillor numera :angry:

Tjusig solnedgång får jag öppna med, bra jobbat med mobilen! Och kul med en selfie, eller är det en gruppbild...?:confused0006:

Apropå cp-snöre. eller senilsnöre som vi också kallar dom, det har inte jag, hade behövt det i flera år men kom mig aldrig för att försöka hitta något. Men trots att du har några månaders försprång så känner jag mig kanske mer som gubbe nu, har skaffat progressiva glasögon nu som sitter på i princip hela tiden. Tar tid att vänja sig men skönt ändå att slippa ta av och på dom hela tiden. Lite jobbigt att gå i naturen dock, då marken närmast fötterna blir suddig och det blir svårt att se ojämnheter, snubblar och trampar luft lite nu och då, men det går bättre och bättre...

1 timme sedan, Jens Nilsson sade:

Tjusig solnedgång får jag öppna med, bra jobbat med mobilen! Och kul med en selfie, eller är det en gruppbild...?:confused0006:

Apropå cp-snöre. eller senilsnöre som vi också kallar dom, det har inte jag, hade behövt det i flera år men kom mig aldrig för att försöka hitta något. Men trots att du har några månaders försprång så känner jag mig kanske mer som gubbe nu, har skaffat progressiva glasögon nu som sitter på i princip hela tiden. Tar tid att vänja sig men skönt ändå att slippa ta av och på dom hela tiden. Lite jobbigt att gå i naturen dock, då marken närmast fötterna blir suddig och det blir svårt att se ojämnheter, snubblar och trampar luft lite nu och då, men det går bättre och bättre...

Tack😀

Haha, selfie eller gruppbild, det är en tolkningsfråga😀😀

Hehe, det är inte lätt att bli gammal. Och jag tycker det märks mer och mer på flera sätt. Det är väl bara att bita ihop och låta det ske då det inte går att stoppa. I skallen är man som väl är bara knappt 20 år och det känns bra😀

11 timmar sedan, Cope sade:

Här var jag helt övertygad om att du hade besökt något skräckkabinett innan jag läste texten. :lol:

13 timmar sedan, Cope sade:

Undrar varför jag osökt kommer att tänka på Madame Tussauds vaxkabinett 🤔.

Första permittering uppdraget är nu slutfört😀

Det blev en gråaktig ton  som blev rätt bra. Det tycker iaf vi själva🙂

En bra bit på väg... 

IMG_20200423_192148_copy_1280x960.jpg

Och nu är det klart.... 

IMG_20200424_130052_copy_1280x960.jpg

1 timme sedan, Rolf sade:

Det blev ju riktigt snyggt!

Tack :)

Blev väldigt nöjda själva också.

Och mitt grilldäck är nu gråaktigt det också. Skönt, nu kan det strykas på todo-listan :)

1 timme sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Ser snyggt ut Conny. 

Tack🙂

12 hours ago, Cope said:

Första permittering uppdraget är nu slutfört😀

Det blev en gråaktig ton  som blev rätt bra. Det tycker iaf vi själva🙂

En bra bit på väg... 

IMG_20200423_192148_copy_1280x960.jpg

Och nu är det klart.... 

IMG_20200424_130052_copy_1280x960.jpg

otroligt...och jag lägger upp bilder här när jag ställt en pall på sängen och lagt en filt över och kallar det för Pepsens nya koja.....jösses....ursäkta en stund. jag måste gå iväg å skämmas lite...  :D :D

1 timme sedan, g.ö sade:

otroligt...och jag lägger upp bilder här när jag ställt en pall på sängen och lagt en filt över och kallar det för Pepsens nya koja.....jösses....ursäkta en stund. jag måste gå iväg å skämmas lite...  :D :D

Haha... Fortsätt du med dina kojor. Du får bygga en lite större nästa gång så du också får plats i den😀