Jump to content
Mona

Dagens mobilbild

Recommended Posts

8 hours ago, Ulf Ekström a.k.a Himma said:

Är i Amsterdam där det pågår en ljusfestival där det på några kanalbåtar har hängts upp vita kläder med belysning i. Hoppas på bättre väder ikväll så man kan fota lite mer seriöst. 

Avis....Älskar Amsterdam.

Nice, Berlin och Amsterdam är bland favoritstäder

Tufft med att ljussätta kläderna 

Ingen riktigt höjdare. I eftersmaken anar man lite laktris. Men kombon inte helt lyckad. Nu står allt hopp till de helröda chipsen ( röd potatis) med smak av granskott. Vad kan gå fel liksom 🤣😃

Screenshot_20191223-150532.png

När vädret i ett trollslag blev vackert tog vi oss rätt ut i spenaten längs gamla timmerflottningen och masugnen.

IMG_20200103_135447164_20200103135602581.jpg

Fick min nya mobil idag....en P30 Pro.

Hoppas övergången blir någorlunda smärtfri....ogillar det lika mkt varje gång mobilen ska bytas....

rps20200103_143654.jpg

2 timmar sedan, Cope sade:

Hoppas övergången blir någorlunda smärtfri....ogillar det lika mkt varje gång mobilen ska bytas....

rps20200103_143654.jpg

Kvalificerar sig onekligen inom trådrubriken, eller om man skall fatta sig kort; Tveklöst on-topic.

2 hours ago, Cope said:

rps20200103_143654.jpg

Är hemskt att byta.

Men jag tror nog du kommer gilla dess foton, hört mycket gott om just kameran.

10 minuter sedan, Mr.T sade:

Kvalificerar sig onekligen inom trådrubriken, eller om man skall fatta sig kort; Tveklöst on-topic.

Hehe, det har du rätt i :D

3 minuter sedan, Nattvakten sade:

Är hemskt att byta.

Men jag tror nog du kommer gilla dess foton, hört mycket gott om just kameran.

Ja, det är fruktansvärt. Men det rullar på utan problem än så länge. Sen är det bara inställningar och uppbyggnaden av hur jag vill ha apparna placerade kvar. Och sen ska man bekanta sig också med skiten :D

Ja, kameran ska som du säger vara riktigt bra. Jag köpte dock den bara för att jag behövde en ny mobil då den andra börjar bli sliten. Och just nu har dom bra pris på denna.  Fotar i princip aldrig med mobilen men det kanske jag börjar med nu :)

4 minutes ago, Cope said:

Hehe, det har du rätt i :D

Ja, det är fruktansvärt. Men det rullar på utan problem än så länge. Sen är det bara inställningar och uppbyggnaden av hur jag vill ha apparna placerade kvar. Och sen ska man bekanta sig också med skiten :D

Ja, kameran ska som du säger vara riktigt bra. Jag köpte dock den bara för att jag behövde en ny mobil då den andra börjar bli sliten. Och just nu har dom bra pris på denna.  Fotar i princip aldrig med mobilen men det kanske jag börjar med nu :)

Mobilen är ju ändå kameran man oftast har med sig jämt så lika bra att ha en bra.

Kan rekommendera att ladda hem "A better camera" gratis app men ger dig mycket mer möjligheter än standard programmet att ställa in kameran för "bra" bilder.

2 timmar sedan, Nattvakten sade:

Mobilen är ju ändå kameran man oftast har med sig jämt så lika bra att ha en bra.

Kan rekommendera att ladda hem "A better camera" gratis app men ger dig mycket mer möjligheter än standard programmet att ställa in kameran för "bra" bilder.

Tack för tipset. Får ta mig en titt på den när allt annat är normalt igen.

Just nu håller jag på att bli vansinnig då programvaran har utvecklats dom senaste 3-4 åren inte längre funkar som den gjorde förut:angry2:

1 timme sedan, Nattvakten sade:

Dagens bild från den svenska bushen.

IMG_20200105_131707136_20200105185607694.jpg

Ni har minusgrader hos er ser jag😊

4 hours ago, Cope said:

Ni har minusgrader hos er ser jag😊

Ja en kort stund, kom snö till och med.

Sen blev det regn och +4 framåt kvällen.

13 minuter sedan, Nattvakten sade:

Ja en kort stund, kom snö till och med.

Sen blev det regn och +4 framåt kvällen.

Det låter som en Skånsk vinter😊