Jump to content
Mona

Dagens mobilbild

Recommended Posts

:lol:
Klart jag kan släppa in en galen ekorre om nå'n annan kommer & städar upp & renoverar efter den. Gratis. Några frivilliga? :P
(Sommaren 2015 smet ekorrungen Kurre Sprätt in genom den öppna altandörren & rev ner massa blomkrukor i vardagsrummet.... *pust* )

Grannhönsen har jag ju s a s känt sen de låg som ägg i äggkläckningsapparaten. :) 
Oftast är det bara den mest sociala (& rymningsbenägna) hönan som dyker upp på fönsterblecket här...
...ffa när hon tycker att den egna  människo-familjen varit borta alldeles för länge. Då är hon orolig. :lol:

Sorry, den "levande övervakningskameran" är en one-of-a-kind för Café Flax... ;) :rolleyes:

23 minuter sedan, Cope sade:

Idag blev det en ny sats med potato hamburger buns. Denna gång med vallmofrö...

rps20180308_144007.jpg

Ser bra ut, säkert ännu bättre när innehållet finns på plats :nyam:

6 timmar sedan, Cope sade:

Idag blev det en ny sats med potato hamburger buns. Denna gång med vallmofrö...

rps20180308_144007.jpg

Jäkligt proffsiga Conny! Smakar säkert smaskens till burgaren :nyam:

Tack Fredrik och Mona :)

Om det är så proffsigt vet jag inte då jag har lite svårt att få samma storlek på dom. Jag intalar mig dock att det är bra med olika storlekar då jag kan anpassa burgaren efter hur hungrig man är :)

Ny mobil igen och äntligen känns det som att den kan ersätta en enklare fickkamera. En kul finess är selfiekameran som kan ställas mellan 12,5 och 18 mm (omräknat till fullformat). Den sensorn/optiken förstås mindre vass men ändå mkt bra för trånga utrymmen som ateljébilden. Huvudkameran riktigt bra. Men det är väl så här ni som haft nyare IPhone etc haft det i några år ;)

rps20180311_042721.jpg

rps20180311_042655.jpg

I brist på annat så får jag väl bjuda på en dagens mobilbild....

Förutom Whiskey så är jag även en Rom-fantast, och har väl denna Plantation som en av favoriterna tillsammans med Zacapa. Just denna flaska köpte jag förra veckan, har dock inte öppnat den men i dag kom mina två Plantation-glas som jag beställde i samma veva! Nu fick det gärna vara helg känner jag... :lol:

rps20180322_171427.thumb.jpg.72d9bec1ad4a029cb78b6d2f0f54a89f.jpg

Nä jag har inte foto-torka nu , nä då...:whistle: