Jump to content

Recommended Posts

härlig solnedgång.

bild 3....Jeg er i midten ! 🙂

bild 4...inte längre ut nu ! :blink:

Mycket fina solnedgångsbilder. Har aldrig lyckats med solnedgång, vad är hemligheten egentligen?

...fantastiskt vackert!
Min favorit blir ändå nr 4 - sagolikt vacker solnedgång, silhuetterna av  fiskaren, lite växtlighet och människorna på stranden... sommarkväll.... :wub:

13 hours ago, ToddeSwe said:

Mycket fina solnedgångsbilder. Har aldrig lyckats med solnedgång, vad är hemligheten egentligen?

Tack for din hyggelig kommentar Todde :-) ja men tror bare jeg var heldig at solen var så fin to aftener i træk..havde godt nok ikke stativ med..også har jeg købt mig et godt objektiv..og ja solen kunne nok godt have været meget mere skarp..:)

12 hours ago, A-L said:

...fantastiskt vackert!
Min favorit blir ändå nr 4 - sagolikt vacker solnedgång, silhuetterna av  fiskaren, lite växtlighet och människorna på stranden... sommarkväll.... :wub:

Mange tak for din kommentar :-) undskyld jeg ikke lige har skrevet et navn ved ikke hvad du hedder :-) ja der var nogen mennesker nede og se den smukke solnedgang også..den var så fin i to dage i træk.

16 hours ago, Rolf said:

Fina solnedgångsbilder sanne!

Mange tack Rolf :-) 

16 hours ago, g.ö said:

härlig solnedgång.

bild 3....Jeg er i midten ! 🙂

bild 4...inte längre ut nu ! :blink:

Ja det ser næsten ud som om at den fisker er på vej ud til solen :-) 

9 timmar sedan, sanne sade:

Tack for din hyggelig kommentar Todde :-) ja men tror bare jeg var heldig at solen var så fin to aftener i træk..havde godt nok ikke stativ med..også har jeg købt mig et godt objektiv..og ja solen kunne nok godt have været meget mere skarp..:)

Jag tycker du har lyckats otroligt bra, solen verkar inte utbränd vilket jag alltid lyckas med när jag fotar solnedgång. Stativ tror jag inte spelar någon roll på dessa bilderna... men detta är bara mina åsikter. :)

1 hour ago, ToddeSwe said:

Jag tycker du har lyckats otroligt bra, solen verkar inte utbränd vilket jag alltid lyckas med när jag fotar solnedgång. Stativ tror jag inte spelar någon roll på dessa bilderna... men detta är bara mina åsikter. :)

Jo stativ vil sikkert gøre lidt :-) 

1 hour ago, Ulf Ekström a.k.a Himma said:

Vilken härlig stämning du har fångat i dessa bilderna. Trean är en riktig toppenbild.

Instämmer till 100 % med ovanstående