Jump to content
Sign in to follow this  
g.ö

söndags-slafs

Recommended Posts

sov till tolv...så jag hoppade frukost å lunch å tog tag i middan efter morgonteet.

jag hade en stor hamburgare i frysen. det finns frallor, men även färskpotatis, så det fick bli en rejäl pannbiff m löksås o mjuka tatisar. jag har inhandlat california reaper, världens ondaste chili, som jag låtit torka och smulat sönder. en nypa i såsen är nästan en nypa för mycket. satan i gatan. gaaahhh... saltgurka jättegott att mumsa på till detta. och Arboga 10.2 öl. slinker ner som cope säger...

:)

rps20200614_145825.thumb.jpg.d9231eb20c4e3eb1a758b1563135272e.jpg

buuurp :D

fan va bra jag har det  :)

Hehe.... Det har du.... En annan måste jobba i detta strålande väder.... 

1 hour ago, Farsta (Hasse) said:

Ser gott ut! Men 10.2:an funkar den verkligen? Minns vi testade alla superstarka och bara en var god. Kanske vare det Arboga?

jag har svårt för uberstarka öl. tycker att 5 procent är gränsen för hur stark en öl får vara. men just de här funkar ändå. om man har champagneglas...funkar inte i sejdel ! men det är som att de här höga smala glasen gör nåt med smaken...det går att sippa på ölet som vore det just champagne. hophop. skål ! :)

Ser trevligt ut med en god middag och lite fotboll till det. Ölen är dock alldeles för stark för min smak men det är bara jag. Smaklig spis i efterskott!

1 hour ago, Robert said:

Ser trevligt ut med en god middag och lite fotboll till det. Ölen är dock alldeles för stark för min smak men det är bara jag. Smaklig spis i efterskott!

tack Robban. det slank ner utan skohorn. och det går nästan lika bra med 3.5or ! :D eller Ramlösa ! det blir mineralvatten ett tag framöver....jag tog ut svängarna lite väl senaste besöken på bolaget..men det är lugnt. Loka är okej det med   :)

och prästkragarna mår toppen ! life is good !

rps20200616_162206.thumb.jpg.fecf6f52ac99ef0d48775e21248eb47d.jpg