Jump to content

Trädpiplärka m.f

Recommended Posts

Om du menar graffekortet minns jag inte exakt vad de svarade. Men det var så svagt att programmet inte startade. Har typ "1.4 gb" och det skulle krävas 2 gb. Inga stora kostnader att byta 

Använder mitt inbyggda denoise program. Lider sällan av brus. Brukar klara mig på låga ISO 

Annars har Topaz fler spännande program såg jag. Detta lär komma stort med AI

18 minuter sedan, Farsta (Hasse) sade:

Om du menar graffekortet minns jag inte exakt vad de svarade. Men det var så svagt att programmet inte startade. Har typ "1.4 gb" och det skulle krävas 2 gb. Inga stora kostnader att byta 

Använder mitt inbyggda denoise program. Lider sällan av brus. Brukar klara mig på låga ISO 

Annars har Topaz fler spännande program såg jag. Detta lär komma stort med AI

Aj då, har heller inte något värstingkort ett GTX 670 he he men det är väl precis så det klarar  minimumkraven...

Att dubbla det kostar ju inte skjortan precis, men det får vänta lite.

Jo Topaz har verkligen gjort så att vi vanliga kan få lite krispiga bilder också.

51 minutes ago, ToddeSwe said:

Ja det ska det visst vara, gör underverk för oss som inte har råd med det finaste.

1 hour ago, ToddeSwe said:

Nähä detta lär mig massor och att kontrollera färgerna när jag redigerar så därför vill jag se om jag kan göra det du önskar.

Vad tycks om 4.3?

nix :D

den första bäst. resten för blåa.

4 minutes ago, ToddeSwe said:

Tack! Se du nu fick du mig att tänka två gånger innan jag skruvar vidare nästa gång förhoppningsvis.

jag sitter ju med bara en mobil, men jag skäms inte för att säga till när färgerna inte stämmer. och jag hoppas ju att ingen tar illa upp. det är ju alltid med välvilja. jag önskar ibland att jag hade grunkor som ni andra, men det är som det är. det första jag köper om jag har tur med nästa trisslott är en Leica. 

:)

33 minuter sedan, g.ö sade:

jag sitter ju med bara en mobil, men jag skäms inte för att säga till när färgerna inte stämmer. och jag hoppas ju att ingen tar illa upp. det är ju alltid med välvilja. jag önskar ibland att jag hade grunkor som ni andra, men det är som det är. det första jag köper om jag har tur med nästa trisslott är en Leica. 

:)

Bra för jag uppskattar när ni gör det, eftersom jag har problem med det själv så är det tacksamt.