Jump to content
Mathias

Dålig aktivitet...

Recommended Posts

...har det varit från min sida på senare tid. Ibland är det annat som tar tiden ifrån en. Ska försöka få till lite mera tid här! Kommer givetvis inte hinna kommentera allt som varit men ska försöka titta till vad som hänt de senaste veckorna :)

Det som hållit mig bort är dels jobb och sedan renovering av vårat gamla pannrum där pelletspannan åkt ut och ersatts med fjärrvärme.

Då blev det genast ett rum ledigt för mig att göra i ordning ett ordentligt mörkrum :D

Här kommer en före- och en efter bild. Nu skall det bara inredas med en ordentlig diskbänk och ett arbetsbord för förstoringsapparat och skålar.

IMG_6863.thumb.jpg.dafc781cdb27b84ea4a1af5dc8e319fe.jpg

IMG_6910.thumb.jpg.24a13c7a08b08b2ab97f7284ff1ac071.jpg

Man är så aktiv man kan och vill, ett forum på internet betyder inget när det väl kommer till kritan. 
Grattis till mörkrummet, du får posta lite interiörbilder när det är klart!

Ser fint ut.....Ska bli roligt att se hur det blir när allt är klart:thumbsup:

Snyggt, jag blir lite avis nästan på detta utrymme, även om jag inte framkallar film som du... Men jag hade kunnat nyttja ett extra utrymme som fotostudio eller nåt, det hade inte varit helt fel...!

Tack för era vänliga kommentarer :)

Får väl uppdatera här när det börjar bli mer färdigt! Nu är i alla fall diskbänk på plats, rörkrökaren kommer vilken dag som helst och kopplar in vatten & avlopp.

On 2020-05-17 at 8:17 PM, Rolf sade:

Man är så aktiv man kan och vill, ett forum på internet betyder inget när det väl kommer till kritan. 
Grattis till mörkrummet, du får posta lite interiörbilder när det är klart!

On 2020-05-17 at 8:38 PM, Cope sade:

Ser fint ut.....Ska bli roligt att se hur det blir när allt är klart:thumbsup:

On 2020-05-18 at 6:13 AM, Jens Nilsson sade:

Snyggt, jag blir lite avis nästan på detta utrymme, även om jag inte framkallar film som du... Men jag hade kunnat nyttja ett extra utrymme som fotostudio eller nåt, det hade inte varit helt fel...!

On 2020-05-18 at 6:37 AM, sanne sade:

Skal da nok blive godt :-) 

On 2020-05-18 at 8:13 AM, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Det ser ju riktigt fint ut. Kul när man kan få plats för sin hobby och inte behöva plocka undan allt när man är färdig.

Håller med Rolf där, och grattis till nya mancave-rummet. :)

Visa gärna hur det blev när det blir klart.

Det där blir ju kalasfint! Ett eget mörkrum är du värd! Fräckt med mönstret i golvet :)