Ulf Ekström a.k.a Himma 2612 Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 Provade min nya fågelmatning idag. Inte så många arter men lite liv var det i alla fall. #1 Talgoxe #2 Blåmes #3 Blåmes #4 Nötväcka 1 #5 Nötväcka Mona 1 Link to post Share on other sites
Rolf 1861 Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 Urtjusigt! Är det din matning har du kamouflerat den väl. 2, 4, 5 är dom bästa enligt mig och jag har ju alltid rätt. Link to post Share on other sites
Mona 3485 Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 Ser ut att vara en mycket fin matning! Vilka färger du har fått i bakgrunden! Jättefina bilder allihop, men ettan är vinnare Link to post Share on other sites
Cope 5054 Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 Det funkar ju hur bra som helst Fyran och femman blir mina favoriter Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2612 Posted March 25, 2020 Author Share Posted March 25, 2020 23 minuter sedan, Rolf sade: Urtjusigt! Är det din matning har du kamouflerat den väl. 2, 4, 5 är dom bästa enligt mig och jag har ju alltid rätt. Tack Rolf. Så klart att du brukar ha rätt. 17 minuter sedan, Mona sade: Ser ut att vara en mycket fin matning! Vilka färger du har fått i bakgrunden! Jättefina bilder allihop, men ettan är vinnare Tack Mona, kul att bilderna gillas. Eftermiddagen och kvällen ger ett fint motljus här som piffar till bilderna. 3 minuter sedan, Cope sade: Det funkar ju hur bra som helst Fyran och femman blir mina favoriter Tackar tackar Conny. Link to post Share on other sites
sanne 601 Posted March 26, 2020 Share Posted March 26, 2020 Skal da love for at mange her på fotosiden...er i fulde gang med at få lavet deres egen fuglebog...synes de blev gode her...god billede kvalitet...Hvilken objektiv zoom bruger du ? Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2612 Posted March 26, 2020 Author Share Posted March 26, 2020 43 minuter sedan, sanne sade: Skal da love for at mange her på fotosiden...er i fulde gang med at få lavet deres egen fuglebog...synes de blev gode her...god billede kvalitet...Hvilken objektiv zoom bruger du ? Tack Sus. Här har jag använt Nikons 300 mm/f2,8 Link to post Share on other sites
Odie (Thomas) 1239 Posted March 26, 2020 Share Posted March 26, 2020 Fint ljus du har fått i dina bilder Himma! och av matningen syns ingenting. Jag tror jag struntar i att utse någon favorit det var för svårt alla håller hög klass. Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2612 Posted March 26, 2020 Author Share Posted March 26, 2020 7 timmar sedan, Odie (Thomas) sade: Fint ljus du har fått i dina bilder Himma! och av matningen syns ingenting. Jag tror jag struntar i att utse någon favorit det var för svårt alla håller hög klass. Många tack för ditt gillande Thomas. Link to post Share on other sites
Recommended Posts