Tarja Samuelsson 25 Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 Tyvärr så befarar vi att vi måste ställa in träffen den 1 maj pga det rådande läget :(......hoppas vi kan boka ny tid när allt lugnar ner sig igen.....syyynd!!!! Martin och Odie (Thomas) 1 1 Link to post Share on other sites
Mona 3489 Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 Läget är som det är, och vi vill inte att någon ska känna sig obekväm i risken att bli smittad. Det kommer fler tillfällen i framtiden. Nu får vi se framåt och hoppas att alla får vara friska. Det är prio 1 Tarja Samuelsson 1 Link to post Share on other sites
Cope 5062 Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 Har faktiskt gått och funderat lite på hur det ska bli med vår träff. Har full förståelse för att den inte blir av även om det är himla tråkigt. Men viktigast är att vi håller oss friska.... Tarja Samuelsson 1 Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2625 Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 Visst är det trist att vi inte kan ha träffen men vi får försöka hitta en bra tid när allt elände är borta. Tarja Samuelsson 1 Link to post Share on other sites
Cope 5062 Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 Tror det var på nyheterna jag såg att dom hade filmat inne på en intensivvårdsavd i Italien där Coronasmittade behandlades. Det var ingen trevlig syn..... Link to post Share on other sites
Farsta (Hasse) 890 Posted March 26, 2020 Share Posted March 26, 2020 Klokt även om jag inte hade kunnat komma. Men lite trist är det att nästan allt kul stängs ner Link to post Share on other sites
Mathias 1076 Posted March 26, 2020 Share Posted March 26, 2020 Det tycker jag låter som ett vettigt beslut! Hälsan ska man sätta högst upp på priolistan. Hoppas att det nya datumet passar mig bättre Link to post Share on other sites
Recommended Posts