Jump to content
Sign in to follow this  
öhman

cherry blossom

Recommended Posts

det är säkert japanska då, eftersom jag aldrig sett körsbär på dem nu när jag tänker på det...

16 hours ago, Farsta (Hasse) said:

Blommat här med. Hur skall det gå med den speciella dagen i vår om det redan är utblommat?

jag undrade också. lustigt nog får man olika svar från olika folk.

nån sa att de blommar igen senare. en annan att det inte blir mer blom. en tredje att blommorna drar sig tillbaka in i grenarna igen on det blir kallt :D:D och kommer fram igen sen :lol:

internet har verkligen hjälpt till att förvirra folk...omöjligt att hitta rätt bland alla förvirrade felaktigheter.:(

6 hours ago, öhman said:

jag undrade också. lustigt nog får man olika svar från olika folk.

nån sa att de blommar igen senare. en annan att det inte blir mer blom. en tredje att blommorna drar sig tillbaka in i grenarna igen on det blir kallt :D:D och kommer fram igen sen :lol:

internet har verkligen hjälpt till att förvirra folk...omöjligt att hitta rätt bland alla förvirrade felaktigheter.:(

All världens information i våra händer via Smartphones men helt oanvändbar i många lägen då "fakta" kan ändras till vad som passar mottagaren bäst.

Paradoxalt.

14 minutes ago, Nattvakten said:

All världens information i våra händer via Smartphones men helt oanvändbar i många lägen då "fakta" kan ändras till vad som passar mottagaren bäst.

Paradoxalt.

japp. och det blir bara svårare att hitta fakta. jag litar enbart på wiki numera. jag å kompisen hjälps åt att sponsra wikipedia. viktigt att ha åtminstone ett ställe på webben som i alla fall försöker.

om alla ger en femtilapp....skulle räcka riktigt långt !

jag personligen tycker att det är dags för ett parallellt internet med enbart säkra fakta, inga bakomliggande politiska agendor och naturligtvis fritt från scam, rövare skurkar och porr.

:D  dream on säger www....:(

4 minutes ago, öhman said:

japp. och det blir bara svårare att hitta fakta. jag litar enbart på wiki numera. jag å kompisen hjälps åt att sponsra wikipedia. viktigt att ha åtminstone ett ställe på webben som i alla fall försöker.

om alla ger en femtilapp....skulle räcka riktigt långt !

jag personligen tycker att det är dags för ett parallellt internet med enbart säkra fakta, inga bakomliggande politiska agendor och naturligtvis fritt från scam, rövare skurkar och porr.

:D  dream on säger www....:(

Ja verkligen, är sjukt att våran största källa till information är så förstörd.

Det är tur att Wikipedia finns som iaf aktivt försöker hålla en hög standard. Bra ni bidrar.

Haha, ja det är väl en dröm. Du får bli snuskigt rik, bilda ett sällskap som gör ett eget internet.