Jump to content
Cope

Lek med dagens bild...

Recommended Posts

6 timmar sedan, Mr.T sade:

Jo, något skäl bakom beslutet borde det rimligtvis ligga bakom. Men nu har jag hittat ett sätt att komma runt det problemet 😉, så insta can kiss my a** 😁.

Ok, hur då? 

7 minuter sedan, Cope sade:

Ok, hur då? 

Det finns flera sätt, men den varianten jag tänker använda mig av är denna, av den enkla anledningen att det verkar minst krångligt.

Okej, det är inget som jag begriper mig på så jag får nog köra vidare med telefonen. 

15 minuter sedan, Cope sade:

Okej, det är inget som jag begriper mig på så jag får nog köra vidare med telefonen. 

Inte så svårt. Klicka på länken och installera tillägget i Google. När du sedan vill ladda upp bilder på Insta, klickar du på tillägget och väljer från vilken telefon (i mitt fall Android), eller  operativsystem du vill ladda upp från (se skärmklipp), sedan är det bara att köra (så som jag förstått det i  a f).

När du är klar, måste du dock gå tillbaka till din ordinarie webbläsare innan du avslutar (i mitt fall, t ex Chrome);

Skärmklipp.PNG

That's it !

2 timmar sedan, Mr.T sade:

Inte så svårt. Klicka på länken och installera tillägget i Google. När du sedan vill ladda upp bilder på Insta, klickar du på tillägget och väljer från vilken telefon (i mitt fall Android), eller  operativsystem du vill ladda upp från (se skärmklipp), sedan är det bara att köra (så som jag förstått det i  a f).

När du är klar, måste du dock gå tillbaka till din ordinarie webbläsare innan du avslutar (i mitt fall, t ex Chrome);

Skärmklipp.PNG

That's it !

Tack, ska försöka sätta mig in i det en dag🙂

53 minuter sedan, Cope sade:

Tack, ska försöka sätta mig in i det en dag🙂

Tar typ ~ 2 min 😉.