Jump to content

Fototräff i Eventladan våren 2020?   

4 members have voted

1. 1. Vilket datum passar dig?

This poll is closed to new votes

Recommended Posts

12 timmar sedan, Martin sade:

Om jag inte skall jobba så kommer jag, risken dock överhängande att det blir jobb. Låter som ett helkul event i alla fall!

Kul, håller tummarna att det trots allt inte blir jobb för din del :)

• Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gör så

Om jag inte skall jobba så kommer jag, risken dock överhängande att det blir jobb. Låter som ett helkul event i alla fall!

Ojojoj, vilken vi kommer inte ha tid att fota hör jag

On 2020-02-01 at 12:09 PM, Cope sade:

Kul, håller tummarna att det trots allt inte blir jobb för din del :)

Jag hoppas också men har varit jobb 1 maj de senaste 4-5 åren i vart fall så utgår nästan från att det blir så i år också. :) 

48 minuter sedan, Martin sade:

Jag hoppas också men har varit jobb 1 maj de senaste 4-5 åren i vart fall så utgår nästan från att det blir så i år också. :) 

Tråkigt men jag håller tummarna trots att oddsen är dåliga :)

2 timmar sedan, Martin sade:

Jättetråkigt, men hoppas vi ses på någon annan träff :) 

1 timme sedan, Mathias sade:

Jag ligger inne med beredskap under den veckan så detta går tyvärr bort för mig också...:(

Riktigt tråkigt... Det får vi ta igen en annan gång med lite UE någonstans i vårt avlånga land🙂

7 timmar sedan, jeanettis sade:

Äntligen har jag fått klartecken om ledigt den 1 maj. Kommer gärna och fotar lite med er för första gången👊. Ser fram emot detta nu😁

Det ser vi också fram emot. Det kommer bli skitkul🙂👍

On 2020-02-17 at 1:22 PM, Tarja Samuelsson sade:

Åh, så roligt!!! :)....vi kommer med mer info när det närmar sig. Var bor du?

Ser fram emot detta. Jag bor i Tibro, så planerar att boka boende med familjen hela helgen. Inte så ofta jag är ledig 3 dagar i sträck😎

2 timmar sedan, jeanettis sade:

Ser fram emot detta. Jag bor i Tibro, så planerar att boka boende med familjen hela helgen. Inte så ofta jag är ledig 3 dagar i sträck😎

Vad kul! Jag har en stuga men tror inte den är ledig då....ranebo.com kan ha plats....men bastun kan familjen din och gänget få låna  :)....ingen dusch i bastun...bara sjödopp :)

skulle ngn i din familj tycka att det skulle va roligt att agera modell? Eller ska de hitta på annat?

Hur gör vi med blixtar mm?

Vid förra träffen körde ju alla på Himmas blixtar. Hur gör vi denna gång??

Jag kan ta med mina om dom kommer till nytta vid något tillfälle. Har en AD600 Pro, En AD200 och en speedlight V1. Alla är dock batteridrivna så dom har ju sin begränsning i användandet :)

23 minuter sedan, Cope sade:

Hur gör vi med blixtar mm?

Vid förra träffen körde ju alla på Himmas blixtar. Hur gör vi denna gång??

Jag kan ta med mina om dom kommer till nytta vid något tillfälle. Har en AD600 Pro, En AD200 och en speedlight V1. Alla är dock batteridrivna så dom har ju sin begränsning i användandet :)

Här finns 4 studioblixtar. 2 gamla profoto och 2 elinchrom. Hyfsat stor softbox, 1 octabox, 2 striplights m raster, vanlig reflektor m raster samt mindre paraply och reflexskärmar. Tror vi klarar oss med det såvida ni inte vill köra med fastljus för det har jag inget riktigt bra förutom en billig kinagrej.vill ni ha batteridrivet så ta med dina prylar :)...kan va bra på loftet eller om vi vill gå ut å fota....

50 minuter sedan, Tarja Samuelsson sade:

Här finns 4 studioblixtar. 2 gamla profoto och 2 elinchrom. Hyfsat stor softbox, 1 octabox, 2 striplights m raster, vanlig reflektor m raster samt mindre paraply och reflexskärmar. Tror vi klarar oss med det såvida ni inte vill köra med fastljus för det har jag inget riktigt bra förutom en billig kinagrej.vill ni ha batteridrivet så ta med dina prylar :)...kan va bra på loftet eller om vi vill gå ut å fota....

Det låter som vi klarar oss men jag kan ta med mitt om plats finnes så kan vi ha det som om någon eventuellt vill ta lite bilder utomhus :)

14 timmar sedan, Tarja Samuelsson sade:

Vad kul! Jag har en stuga men tror inte den är ledig då....ranebo.com kan ha plats....men bastun kan familjen din och gänget få låna  :)....ingen dusch i bastun...bara sjödopp :)

skulle ngn i din familj tycka att det skulle va roligt att agera modell? Eller ska de hitta på annat?

Jag har en 15 årig son som kan va modell. Han spelar gitarr och har två svarta snygga. Dem kan han ha med sig som rekvisita. Har frågat honom och han sa att det var ok med honom. Får återkomma med boendet. Vi har inte hunnit kika på vad vi mer vill göra den helgen. Tack snälla du för omtanken🤗

8 timmar sedan, jeanettis sade:

Jag har en 15 årig son som kan va modell. Han spelar gitarr och har två svarta snygga. Dem kan han ha med sig som rekvisita. Har frågat honom och han sa att det var ok med honom. Får återkomma med boendet. Vi har inte hunnit kika på vad vi mer vill göra den helgen. Tack snälla du för omtanken🤗

Låter kanon! Eller vad tror ni andra ?... så kan vi ha ngn till så att det inte blir alltför betungande för sonen :).....jag ska kolla med grannen :)

37 minuter sedan, Tarja Samuelsson sade:

Låter kanon! Eller vad tror ni andra ?... så kan vi ha ngn till så att det inte blir alltför betungande för sonen :).....jag ska kolla med grannen :)

Både 15 åring och granne låter bra. Och så har vi ju dig också Tarja, du är ju van vid att modella :)