Jump to content

Fototräff i Eventladan våren 2020?   

4 members have voted

1. 1. Vilket datum passar dig?

This poll is closed to new votes

Recommended Posts

• Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gör så

Om jag inte skall jobba så kommer jag, risken dock överhängande att det blir jobb. Låter som ett helkul event i alla fall!

Ojojoj, vilken vi kommer inte ha tid att fota hör jag

6 minuter sedan, ToddeSwe sade:

Men vi skulle ju ses i Huseby! :)

Finns tid för det också hoppas jag :) 

Denna träffen blir i huvudsak inriktad på porträttfoto i Tarjas fina studio. En gammal lada som är ombyggd med många möjligheter till fina bilder :) För den som vill fota lite natur så finns det också möjligheter. Några 100 m bort ligger också en fin sjö. Har vi tur så kanske sjöfåglarna har kommit och vill vara modeller. 

Förhoppningen är att få dit en eller ett par personer som vill vara med som modeller i studion. Det kommer att bli en rolig dag med vårat fina gäng :) 

Ska jag fråga några offer som vill bli plåtade? Kanske jägargubben med cigarren och hans fru som bor granne......om han kan någon timme eller två. Jagkan fixa ngn för förmiddag och någon efter lunch. Vad tror ni? De får bilder av oss som tack isåfall :)  Här finns också roddbåt, grill och bastu vid sjön om man så vill..... övernattning finns på Ranebo gård i närheten i svartedalens naturreservat om man vill stanna över. På booking  finner man dem.  

11 timmar sedan, Tarja Samuelsson sade:

Ska jag fråga några offer som vill bli plåtade? Kanske jägargubben med cigarren och hans fru som bor granne......om han kan någon timme eller två. Jagkan fixa ngn för förmiddag och någon efter lunch. Vad tror ni? De får bilder av oss som tack isåfall :)  Här finns också roddbåt, grill och bastu vid sjön om man så vill..... övernattning finns på Ranebo gård i närheten i svartedalens naturreservat om man vill stanna över. På booking  finner man dem.  

Det låter som en bra plan att höra med dina grannar. Det tycker iaf jag, men övriga får väl också tycka till i frågan :)

Och grillen får du gärna märka ut på en karta så jag hittar den :D

5 timmar sedan, ToddeSwe sade:

Då får du nog komma dit och ta den själv

Kan jag väl göra...

5 timmar sedan, ToddeSwe sade:

och också hålla fast honom samtidigt. :)

Det blir däremot nog lite svårare..