Jump to content
ToddeSwe

Rådjuret från 2/1 i nya kläder och snitt.

Recommended Posts

Jaha vad gör man när man inte har något annat att pyssla med. Man förkovrar sig i konsten att redigera.

Fick lite gratisfilter på någon sida för ett tag sedan som jag fnös åt men mindes speciellt en.

Jag tycker ju den passar, men gör ni det?!

1.

DSC_3600_DxO-Redigera.thumb.jpg.a6adf28017b5c9cfd20b69d91c3f2e4b.jpg

5 minuter sedan, Rolf sade:

Mnjaee... Den har en konstig ton åt det gröna till.

Det heter fadecoollandscape filtret.

Smaken är ju som baken och tur är väl det, men inget jag gillar. Men för den sakens skull betyder det ju inte att det är dåligt, det betyder bara att jag inte gillar det.

Just nu, Rolf sade:

Smaken är ju som baken och tur är väl det, men inget jag gillar. Men för den sakens skull betyder det ju inte att det är dåligt, det betyder bara att jag inte gillar det.

Tänkte typ som Fursty har en blåaktig mörk ton på allt... det ska ju inte vara en verklighetstrogen bild utan lite åt det konstnärliga...

Just nu, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

I mina ögon var väl inte detta det bästa du har visat här. 

Skarpt är det iaf. :)

2 minuter sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Absolut men det är väl inget som filtret har med att göra, det hänger väl på fotografen.

Måste prova mig fram, annars står jag på samma ställe hela tiden. Såg ju bara att det blev en dyster färg på hela bilden och i mina ögon ser det bra ut.

Säger nog också njaaa... väldigt konstig grön ton som inte tilltalar mig!! Men klart att man ska prova och det viktigaste är ju att man själv är nöjd med vad man skapat :)

On 2020-01-07 at 7:25 PM, Mathias sade:

Säger nog också njaaa... väldigt konstig grön ton som inte tilltalar mig!! Men klart att man ska prova och det viktigaste är ju att man själv är nöjd med vad man skapat :)

Tack, helt klart måste jag prova för att hitta fram till vad jag vill ha. Synd är väl att man ska behöva fråga andra. :)

Jo det finns ju stunder då jag känner att DETTA gillar Jag, men så fort det gäller färger så kan jag inte säga emot.