Jump to content

Recommended Posts

Då gästar jag forumet igen lite snabbt, har varit en del under julledigheten och vi har haft bl a min mamma på besök så hon "invaderade" mitt dator-rum, så jag har haft begränsade möjligheter att sätta mig vid datorn under julen. Har dock inte fotat så mycket heller så det gjorde ju inte så mycket...^_^

Men På nyårsaftonen så hade hon kommit hem igen så jag och frugan tog en sväng till Torö stenstrand , det var ett tag sen senast. Vi ville passa på och njuta av det vackra vädret och den fina stranden och naturen där ute. Tyvärr var vi inte ensamma om det, var lite svårt att ta de bilder jag ville...

1.

1.thumb.jpg.e957032bed8280e63061a24588384a3c.jpg

2.

2.thumb.jpg.841fc04fb15110330b2a656b14cd3281.jpg

3. Lite bultar som är i behov av rostlösningsolja...

3.thumb.jpg.243aba2d425d01201baa78e33fc4a7f4.jpg

4.

4.thumb.jpg.dd9794ca8b14f5864b9ffbc0947ebc62.jpg

5.

5.thumb.jpg.3913d1be227cac3edf4c8ae38a2a8c28.jpg

6. Den här och nästa bild är dock frugans "installationer"...

6.thumb.jpg.6e6380dc7025af8388d751f8a0b46017.jpg

7.

7.thumb.jpg.81b0fd4869972ca70899ad5149af2d9b.jpg

8.

8.thumb.jpg.9051a0c79b100dbe857fbac18b3198ee.jpg

9.

10.thumb.jpg.4032d5ad0d3f03d154df000ae912e116.jpg

Trevligt att få följa med på din strandpromenad och få ta del av dina strandfynd.

Härligt att du varit ute en sväng med kameran!! Väldigt fina detaljbilder i en övrigt bra serie bilder :)

Strandbilder känns avlägset just nu, så det var uppiggande att se! Härligt varma toner i bilderna. Nr 3 blir mitt favoritval i denna serien :) 

Härliga bilder!!! Underbart ljus. Om 6 månader kan man ligga där och sola. Vi funderade på närbelägna Lövhagen men tyckte det blåste för mkt den dagen vi skulle ut

Gott med inspiration där, nästan glömt bort landskapet för fåglarnas skull.

Tack för promenaden!

Och god fortsättning på dej!

5 timmar sedan, Rolf sade:

Trevligt att få följa med på din strandpromenad och få ta del av dina strandfynd.

Tack Rolf!:)

4 timmar sedan, Mathias sade:

Härligt att du varit ute en sväng med kameran!! Väldigt fina detaljbilder i en övrigt bra serie bilder :)

Tack Mathias, ja detaljer är ofta det jag letar efter i brist på andra motiv...^_^

1 timme sedan, Cope sade:

Riktigt trevliga bilder från er stund på stranden 👍

Tack Cope, ja hit kunde jag åka oftare till om det inte tog så lång tid att köra, det är inte så långt men det tar tid då det är mycket 50 och 70 väg...

1 timme sedan, Mona sade:

Strandbilder känns avlägset just nu, så det var uppiggande att se! Härligt varma toner i bilderna. Nr 3 blir mitt favoritval i denna serien :) 

Tack Mona, nä strandbilder är väl inte det vanligaste just nu...🙄

55 minuter sedan, Farsta (Hasse) sade:

Härliga bilder!!! Underbart ljus. Om 6 månader kan man ligga där och sola. Vi funderade på närbelägna Lövhagen men tyckte det blåste för mkt den dagen vi skulle ut

Tack Hasse, ja ljuset var härligt! Lövhagen hade vi planerat in dagen därpå, men då blev inte vädret lika bra, så vi skippade det.:)

1 minut sedan, ToddeSwe sade:

Gott med inspiration där, nästan glömt bort landskapet för fåglarnas skull.

Tack för promenaden!

Och god fortsättning på dej!

Hehe, var så god!😊 Nä glöm inte bort landskapet för allt i världen...😉😊

God fortsättning på dig också!:)

20 timmar sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Kul att du kom ut en sväng med kameran i det friska vädret.

Ja det var skönt, såna dagar skulle jag vilja ha fler av...

Där var mycket ögongodis, svårt att välja någon favorit före de andra. Snyggt i alla fall och lite kul med fokus på strandfynd och inte det som oftast visas, storslagna havsscener.

Smukke fotos..især det sidste..synes der er masser af stemning i  dem alle..fin skarphed .. :)

On 2020-01-07 at 11:54 PM, Martin sade:

Där var mycket ögongodis, svårt att välja någon favorit före de andra. Snyggt i alla fall och lite kul med fokus på strandfynd och inte det som oftast visas, storslagna havsscener.

Tack Martin, roligt att du också gillade det här. Jag gillar också detaljer så som strandfynd när man väl lyckas hitta sådana!:)

On 2020-01-08 at 7:27 AM, sanne sade:

Smukke fotos..især det sidste..synes der er masser af stemning i  dem alle..fin skarphed .. :)

Tack så mycket sanne, roligt att höra!:)

On 2020-01-10 at 8:07 PM, Odie (Thomas) sade:

Fina bilder från början till slut, gillar speciellt de med rostiga järn. :thumbsup:

Tack så mycket Thomas, roligt att höra! Rost kan tillföra så mycket tycker jag!:thumbsup: