Martin 974 Posted August 17, 2011 Epson World Shooutout, Underwater Photo Grand Prix, en tävling med lite olika kategorier med ett prisbord värt en halv miljon.Epson arrangerar tävlingen för att sätta fokus på en av jordens viktigaste resurser, vattnet.Jag kommer nog själv inte att delta, men undervattensfoto fascinerar mig så jag kommer säkert att följa upp och kolla bidragen vad det lider. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rolf 1533 Posted August 17, 2011 Det där skall hållas koll på för som du säger, undervattensfoto är fascinerande. Själv håller jag dock helst huvudet ovan vattenytan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 974 Posted August 17, 2011 Jag är gärna under vattnet... dock inget dykcert så det blir mest fridykning för egen del. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rubbe 98 Posted August 17, 2011 Had man haft ett undervattenshus så hade det varit kul men det kostar mer än vad man kan vinna ... exkl. riktiga undervattensblixtar. Skall även jag hålla ett öga på detta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Eddie Johannisson 29 Posted August 18, 2011 Det skall bli kul att följa. Jag fotade en hel del under vattnet på 80-talet med en Nikonos. Väldigt svårt men också kul. I vår dykskola så hade vi en av Sveriges då duktigaste undervattensfotografer Tony Holm och jag har fortfarande kvar några förstoringar från honom. Quote Share this post Link to post Share on other sites