Jump to content

Xponerat 10 år

Xponerat 10 år 2020  

4 members have voted

1. 1. När skall vi fira Xponerat 10 år?

• Juni
      0
    • Juli
      3
    • Augusti
      1

Recommended Posts

I juli 2020 fyller Xponerat 10 år och detta skall firas med en forumträff hos Robban i Hyltebruk. Det kommer bjudas på mat och dryck. Vi röstar om vilken månad träffen skall gå av stapeln så att så många som möjligt kan vara med.

Kommentera gärna i tråden.

Det kommer att bli en jubileumsfest med anledning av vår communitys 10 årsdag. Mat, i omgångar, kommer att serveras så ingen ska gå hungrig härifrån. Även dryck, med och utan alkohol, serveras så ingen ska behöva sakna något. För de som kommer långväga ifrån så har jag ett extrahus med övernattningsmöjligheter för ett helt kompani.

Hoppas vi blir några stycken för jag kommer att göra allt för att vi alla ska trivas när allt väl är igång.  Det kommer lite mer info när vi börjar samsas om ett datum.

/Robban

• Robert pinned this ämne
  • 2 weeks later...

Det här låter ju väldigt trevligt, men vet inte hur årets sommar kommer att se ut. Två veckor vigs åt en utlandsresa med våra grannar, och sen vet vi inga detaljer men eventuellt kan resterande semester vigas åt Norrland då det dykt upp en sak som fortfarande är på ett slags fantasistadium. Så vi har svårt att bestämma oss men kan jag komma så kanske jag gör det, det vore jättekul!:)

Jag kommer att försöka parera in detta när det än går av stapeln, och vet inget idag som kommer att hindra. Så jag avvaktar med att rösta så att jag inte gör röstningen missvisande med att rösta på en månad som jag sedan inte kommer kunna delta i. Men bokmärker tråden och ser mycket fram emot detta!

Låter som en trevlig ide!! Beror som så många andra på jobb o semester!! Om det blir aktuellt (för mig) att delta, kanske vi kan ordna med en samåkning från Blöteborg för att dela på kostnaden för bränsle !? Jag har gott om plats i min bil, (4 passagerare).

• 2 months later...

Har som dragit fram och tillbaka men tyvärr blir vi tvungna att skjuta på det av skäl som ingen kan ha missat vid det här laget. Ska se om vi inte kan fira det på något annat sätt och sedan när det lugnat ner sig ha en kul fototräff likt den ni hade i Gränna framåt hösten.

57 minuter sedan, Robert sade:

Har som dragit fram och tillbaka men tyvärr blir vi tvungna att skjuta på det av skäl som ingen kan ha missat vid det här laget. Ska se om vi inte kan fira det på något annat sätt och sedan när det lugnat ner sig ha en kul fototräff likt den ni hade i Gränna framåt hösten.

Det låter som en utmärkt idé. Det kör vi på.....