Jump to content
Cope

Kapten Trädtopp och numera Kapten Vingbruten senaste flygning.

Recommended Posts

6 timmar sedan, Mathias sade:

Ja och nu har jag bestämt mig att köpa :) Får den levererad nästa lördag lagom till julledigheten!

Skitkul....Grattis.....då flyger vi till Kristianstad och möts där på flygplatsen alla tre annandag jul. Jag bokar landningsbana 3 åt oss :D

35 minuter sedan, Cope sade:

Skitkul....Grattis.....då flyger vi till Kristianstad och möts där på flygplatsen alla tre annandag jul. Jag bokar landningsbana 3 åt oss :D

Tack! Ja det hade varit något det! Tre yra drönare som åker runt på en flygplats!!! :P

28 minuter sedan, Mathias sade:

Tack! Ja det hade varit något det! Tre yra drönare som åker runt på en flygplats!!! :P

Säkert skitpoppis :lol:

1 timme sedan, Fredrik H sade:

Får se hur länge det dröjer innan vi får en ny kapten????

Haha...flyger han som du och jag så bör vi iaf ha det inom 14 dagar :D

Häftiga bilder återigen!:) Meen jag vill också ha ju....-_-

Såg ett program på National Geographic Channel i går kväll, tror det är en serie men det var från Polen i går i alla fall. Filmat från ovan, väldigt snyggt gjort. Dom skildrade Polen från ovan i alla årstider, varvat med film från marken också givetvis men mycket filmades från luften. Riktigt snyggt. Blev ännu mer sugen på en sån här rackare då..

58 minuter sedan, Jens Nilsson sade:

Häftiga bilder återigen!:) Meen jag vill också ha ju....-_-

Såg ett program på National Geographic Channel i går kväll, tror det är en serie men det var från Polen i går i alla fall. Filmat från ovan, väldigt snyggt gjort. Dom skildrade Polen från ovan i alla årstider, varvat med film från marken också givetvis men mycket filmades från luften. Riktigt snyggt. Blev ännu mer sugen på en sån här rackare då..

Hehe....du är varmt välkommen till klubben oavsett när du köper din farkost🙂

Grannen har köpt en Mavica mini som har ett ganska överkomligt pris och fått hyfsade recensioner men då det regnat i princip varje dag i 6 veckor svårt att lyfta. Men skall bli kul att se vad den levererar

39 minutes ago, Farsta (Hasse) said:

Grannen har köpt en Mavica mini som har ett ganska överkomligt pris och fått hyfsade recensioner men då det regnat i princip varje dag i 6 veckor svårt att lyfta. Men skall bli kul att se vad den levererar

Det är just den jag har 👍

Vad kul! Blev ju kanon. Hela Kullamannengruppen älskar klippet. "Kaj" Per "34:an"Myrbergs son satte tom ett hjärta. Han som var speakerröst och spelade en av ungdomarna

On 12/16/2019 at 8:58 AM, Fredrik H said:

Det är just den jag har 👍

Fredrik. Vilken inställning använde du? 

"Det finns 3 lägen, P, S och C, där S(sport) ska göra att den rör sig snabbare och C (Cinematic) att den rör sig mjukare.

Vet du vilket han använde?"

4 hours ago, Farsta (Hasse) said:

Fredrik. Vilken inställning använde du? 

"Det finns 3 lägen, P, S och C, där S(sport) ska göra att den rör sig snabbare och C (Cinematic) att den rör sig mjukare.

Vet du vilket han använde?"

Tror jag använde P den brukar starta i det läget, Kan hända jag la över den i C