Jump to content
Fredrik H

Liten flygning i Skåne

Recommended Posts

Jag och Conny va nere en runda söderut idag

Men pga regn så blev det bara en liten runda.

Ha förståelse över att jag absolut inte vet hur man svänger eller kan redigera video heller för den delen.

Ser att kvaliteten är RIKTIGT DÅLIG Ser bra ut hemma men skit på youtube

Strålande film...:thumbsup:

Jag vet inte hur jag ska behandla min lilla snutt så det verkar inte bli någon från mig :)

riktigt rolig liten leksak.  blev en aning orolig på slutet där när kraftledningsstolpen närmade sig...:D

otroligt hur de utvecklats ! stabiliseringsfunktionerna är ju suveräna. syrrans pojk hade en liten för några år sedan och de var minst sagt svajiga då...

en fråga....finns det en skärm på kontrollen ? så man ser det man filmar menar jag ?

Det var inget fel på denna filmen! Modigt att du vågade flyga in i huset. Nu vet ni vart ni ska ta skydd när ryssen kommer:lol::camo: 

Är det lika lätt/svårt att flyga båda dessa drönare, eller skiljer det sig mycket?

Tack för förståelse.

Det tar sin tid....eller låååång tid att lära sig svänga utan att det blir hackigt.

Min är en mycket billigare variant än Connys, (en 1/4 del av priset). min väger endast 250 gram men klarar ändå flyga iväg 4 km under bra förhållanden samt ca 50km/h

Att lära sig flyga är mycket lika, det är i stort sett samma controll.

Connys har sensorer som hindrade honom att flyga nära byggnader, min krashar eller flyger in genom fönster 

Jag tycker ni lärt er väldigt fort! Funderade faktiskt på sensorer när jag såg dig flyga in i huset, så nu jag du svar på mina tankar. Det här kommer bara att bli bättre och bättre :) 

Häftigt, det här lär ni bli mästare på båda två vad det lider, alla är nybörjare i början!:thumbsup:

Killen som köpte detta ställe borde kanske lägga lite pengar på att få det i skick nu när oroligheterna ökar runt Östersjön och övriga världen och försvarsmakten rustar upp!:y15:

20 minutes ago, sanne said:

Nå du har også en drone..spændende..synes det blev en god optagelse..så de kan godt tåle regn også :-)

Jag skaffade en billigare variant.  Ingen av dem klarar av regn, tyvärr

8 minutes ago, Mathias said:

Det var ingen dålig film!! Med lite mer träning så kommer det här bli bra :)

Tack

Behövs massor av träning, inte helt lätt att manövrera när man är nybörjare