ToddeSwe 1460 Posted November 12 Har testat DXO lite mer ingående nu tillsammans med Lr så kunde jag få fram dessa två som jag är ganska stolt över. 1. 2. 2.1 Ljusade upp pippin en aning och mörkade ner bakgrunden en aning... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rolf 1521 Posted November 12 Du har lyckats bra, bägge gillas mycket! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1460 Posted November 12 3 minuter sedan, Rolf sade: Du har lyckats bra, bägge gillas mycket! Tack Rolf! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr.T 344 Posted November 12 Den första är (i mitt tycke) den bästa, en väldigt fin komposition. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1460 Posted November 12 34 minuter sedan, Mr.T sade: Den första är (i mitt tycke) den bästa, väldigt fin komposition. Tack Mr.T Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr.T 344 Posted November 12 1 timme sedan, ToddeSwe sade: Tack Mr.T Vet du Todde . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cope 4522 Posted November 12 Vackert fotat och spakat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1460 Posted November 12 40 minuter sedan, Mr.T sade: Vet du Todde . Var det en fråga? 😃 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1460 Posted November 12 39 minuter sedan, Cope sade: Vackert fotat och spakat. Tack Conny! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie (Thomas) 1176 Posted November 12 Två väldigt fina bilder med bild ett som vinnare! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2369 Posted November 12 Väl utfört hantverk. Ettan vinner även hos mig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr.T 344 Posted November 12 2 timmar sedan, ToddeSwe sade: Var det en fråga? 😃 Hur kan du få det till en fråga !? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1460 Posted November 12 1 timme sedan, Mr.T sade: Hur kan du få det till en fråga !? Du KAN ha glömmit ett ? bara. Fast med rätt betoning så kan jag rakt översätta det från engelskan "You know it" eller?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1460 Posted November 12 1 timme sedan, Odie (Thomas) sade: Två väldigt fina bilder med bild ett som vinnare! Tack Thomas! 1 timme sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade: Väl utfört hantverk. Ettan vinner även hos mig. Tack Ulf! Det betyder att jag får jobba lite på Nr 2. Kanske ljusa upp fågeln.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr.T 344 Posted November 13 5 timmar sedan, ToddeSwe sade: Du KAN ha glömmit ett ? bara. Fast med rätt betoning så kan jag rakt översätta det från engelskan "You know it" eller?! Jaaa, Todde briljerar igen 👏👏👏 !! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1460 Posted November 13 9 timmar sedan, Mr.T sade: Jaaa, Todde briljerar igen 👏👏👏 !! he he he Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2369 Posted November 13 17 timmar sedan, ToddeSwe sade: Det betyder att jag får jobba lite på Nr 2. Kanske ljusa upp fågeln.... Det gjorde susen det. Den kändes lite matt i färgerna innan men nu blev det bra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1460 Posted November 13 2 timmar sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade: Det gjorde susen det. Den kändes lite matt i färgerna innan men nu blev det bra. Tack Ulf, ja det gjorde det verkligen och det behövdes inte mycket heller. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 968 Posted November 16 Ettan. Ettan. Ettan. Ettan. Ettan. Ettan. För böveln, upp med ettan på väggen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1460 Posted November 16 4 timmar sedan, Martin sade: Ettan. Ettan. Ettan. Ettan. Ettan. Ettan. För böveln, upp med ettan på väggen! 😂 Tack Martin! Quote Share this post Link to post Share on other sites