Jump to content
ToddeSwe

Fick ett Mail idag.

Recommended Posts

Hej

Detta dök upp i mailen. Åsikter o tankar om det mottages tacksamt. Jag vill INTE bli en influenser men visst är det vad dom vill!?

Hello,

We came across your instagram page and after showing your page off to some USA brands, they were instantly interested in working with you.

Would you have any interest in being managed by a NYC agency? 

Please let me know. We are a private, global boutique working with over 5,500 Influencers in over 160 countries. However, we work with only the best brands, privately, creating collabs for you where you can be featured, win tickets to New York Fashion Week, Sydney, Istanbul, Paris, Milano, LA, Miami Swim Week and more.

Please let me know your interest.

Nora T, Runway & Influencer Director 

RUNWAY & INFLUENCER DEPARTMENT

www.globalinfluenceragency.com

GIA | Global Influencer Agency at The Trump Building

40 Wall Street, New York, NY 10005

Telephone: 

(646) 512-5686 Follow: @globalinfluenceragency w/ 65,000 followers

Email: emma@globalinfluenceragency.com

CONFIDENTIALITY NOTICE: The contents of this email message and any attachments are intended solely for the addressee(s) and may contain confidential and/or privileged information and may be legally protected from disclosure. If you are not the intended recipient of this message or their agent, or if this message has been addressed to you in error, please immediately alert the sender by reply email and then delete this message and any attachments. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any use, dissemination, copying, or storage of this message or its attachments is strictly prohibited.

bara att radera och tömma brevlådan Torbjörn !

de spelar på vår fåfänga. låtsas att de är imponerade av det man gjort.

sen ska man betala för att få vara med på deras listor över de bästa mest begåvade kreativa blablabla...

jag gillar ju att.måla också. har lagt upp några mästerverk på en konstnärs-sajt. en dag får jag ett mejl från någon i storbrittannien. de har sett mina målningar, och tydligen är de sååå imponerade !😄 de är beredda att köpa en tavla för max 1500 pund. 15 tusen spänn. jag ville ju så klart tro att någon äntligen insåg vilken oöverträffad genialisk bildkonstnär jag är, men alla varningsklockor ringde lite för högt. jag googlade avsändarens namn och genast dök det upp flera klagomål om hur denna person lurat folk att betala för ditt och datt och sen aldrig fått tillbaka pengar eller fått sälja sin konst.

bara rent lurendrejeri alltså.

hela intrnet är nedsölat av sånt här.

jävligt synd. jag som trodde att webben skulle främja fakta och sanningen. det blev tvärt om.

det enda som sprids där är lögner och bedrägerier. med en hastighet som vi inte kan värja oss mot. det är tamejfan The Beast....Vilddjuret. undrar om inte WWW står för 666...

våran lilla klubb här på xpo är ett av få undantag. sajter som drivs av goda krafter som robban å co.

kram till er!

så radera skräpet todde. många många blir lurade att tro på sånt här. och blir av med pengar. 

3 minutes ago, ToddeSwe said:

Tack, jag kände lite så också faktiskt för SÅ bra är jag inte. :)

du är tusen ggr bättre än de där scammarna i alla fall. men vägen till ära och rikedom finner man inte i inkorgen...:D ALLA främlingar som kontaktar en och vill hjälpa en att tjäna pengar är bedragare. alla.

14 minuter sedan, gerard ohman sade:

du är tusen ggr bättre än de där scammarna i alla fall. men vägen till ära och rikedom finner man inte i inkorgen...:D ALLA främlingar som kontaktar en och vill hjälpa en att tjäna pengar är bedragare. alla.

Jo man blir ju luttrad efter ett tag. Tragisk värld vi lever i egentligen.

De fortsätter ju med sina scams eftersom det tydligen finns människor som tror att de måste betala "avgifter och annat strunt" för att få pengar av scammern. Logiska klockor borde ljuda som galna över detta men ack nej.