Cope 5062 Posted November 8, 2019 Share Posted November 8, 2019 Gårdagens sista stopp gjordes i Mölndal om man bortser från att Fredrik tvunget skulle stanna i Varberg och käka pizza Här är tre från Kvarnbyn....Kul att vara tillbaka. Senast var jag där med Mona för ganska exakt 3 år sedan 1. 2. 3. Link to post Share on other sites
Rolf 1869 Posted November 8, 2019 Share Posted November 8, 2019 Jösses vad mycket vatten, ingen idé att ge sig dit och fota strömstaren. Fina pix! Link to post Share on other sites
Cope 5062 Posted November 8, 2019 Author Share Posted November 8, 2019 Ja, där var bra drag i flödet. Skit i strömstaren. Du kan fota mig liggandes på muren till höger endast iklädd en mankini Mathias, Rolf och Mona 3 Link to post Share on other sites
Rolf 1869 Posted November 8, 2019 Share Posted November 8, 2019 2 minutes ago, Cope said: Ja, där var bra drag i flödet. Skit i strömstaren. Du kan fota mig liggandes på muren till höger endast iklädd en mankini Säg bara till, jag lovar att inte posta bilderna i forat Tror jag... Cope 1 Link to post Share on other sites
Fredrik H 883 Posted November 8, 2019 Share Posted November 8, 2019 Pizza...Du ställde ju om gps'n så vi hamna på pizzerian i stället för salladsbaren.... Link to post Share on other sites
Cope 5062 Posted November 8, 2019 Author Share Posted November 8, 2019 4 minuter sedan, Fredrik H sade: Pizza...Du ställde ju om gps'n så vi hamna på pizzerian i stället för salladsbaren.... Ha....skyll nu inte på mig... Link to post Share on other sites
Farsta (Hasse) 890 Posted November 9, 2019 Share Posted November 9, 2019 Vilka läckra bilder! Måste hit. Måste Link to post Share on other sites
Cope 5062 Posted November 9, 2019 Author Share Posted November 9, 2019 6 timmar sedan, Farsta (Hasse) sade: Vilka läckra bilder! Måste hit. Måste Tack så hjärtligt min vän🙂 Link to post Share on other sites
g.ö 1082 Posted November 9, 2019 Share Posted November 9, 2019 oboj...lite läskiga bilder..trodde det var nån ny översvämningskatastrof först... Link to post Share on other sites
sanne 602 Posted November 9, 2019 Share Posted November 9, 2019 Føles lidt som en hel by der står under en stormflod af vand..flotte fotos...måske lidt for meget slør i vandet på det sidste motiv Link to post Share on other sites
Cope 5062 Posted November 9, 2019 Author Share Posted November 9, 2019 Tack Sanne🙂 För egen del gillar jag när det är mycket slör i vattnet🙂 Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2625 Posted November 9, 2019 Share Posted November 9, 2019 Vackert som bara den. Även jag måste dit någon gång och helst snart. Link to post Share on other sites
Cope 5062 Posted November 9, 2019 Author Share Posted November 9, 2019 54 minuter sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade: Vackert som bara den. Även jag måste dit någon gång och helst snart. Tack så hjärtligt Det tycker jag att du ska. Där brukar vara julmarknad också vill jag minnas och då kanske du kan lura med frugan Ulf Ekström a.k.a Himma 1 Link to post Share on other sites
Fredrik H 883 Posted November 9, 2019 Share Posted November 9, 2019 Fina bilder. Tycker alla mina blev skit. Då det blev mycket slör 😳 I vattnet Link to post Share on other sites
Cope 5062 Posted November 9, 2019 Author Share Posted November 9, 2019 1 timme sedan, Fredrik H sade: Fina bilder. Tycker alla mina blev skit. Då det blev mycket slör 😳 I vattnet Tack, men det ska ju vara mkt slör Link to post Share on other sites
Mathias 1076 Posted November 10, 2019 Share Posted November 10, 2019 Väldigt fina bilder alla tre Verkar också vara ett härligt varmt ljus där! Har heller aldrig varit där men finns definitivt på listan! Link to post Share on other sites
Cope 5062 Posted November 10, 2019 Author Share Posted November 10, 2019 1 timme sedan, Mathias sade: Väldigt fina bilder alla tre Verkar också vara ett härligt varmt ljus där! Har heller aldrig varit där men finns definitivt på listan! Tack Mathias Hmm, minns faktiskt inte hur ljuset såg ut irl. Men jag har iaf kylt av WB en hel del i efterbehandlingen trots användande av ett svagt nd-filter. Minns dock att WB i kameran stod på moln då jag alltid har det vid användning av filter för att kompensera för blåtonen i filtret. Link to post Share on other sites
Mona 3489 Posted November 10, 2019 Share Posted November 10, 2019 Kanonfina bilder!! Ser att det är mer vatten än när jag var där sist. Kul att du kommer ihåg att det var tre år sedan du och jag var där! Själv hade jag inte en susning med min dåliga tidsuppfattning.. Jag gillar verkligen den här platsen! Det är liksom en egen liten by med den långa backen (gatan) bredvid fallet och de lilla "torget" längst upp med det mysiga cafét Link to post Share on other sites
Cope 5062 Posted November 10, 2019 Author Share Posted November 10, 2019 1 timme sedan, Mona sade: Kanonfina bilder!! Ser att det är mer vatten än när jag var där sist. Kul att du kommer ihåg att det var tre år sedan du och jag var där! Själv hade jag inte en susning med min dåliga tidsuppfattning.. Jag gillar verkligen den här platsen! Det är liksom en egen liten by med den långa backen (gatan) bredvid fallet och de lilla "torget" längst upp med det mysiga cafét Tack så hjärtligt Jag tror jag fick upp gamla bilder på FB dagarna innan jag kom dit denna gång. Därför kom jag ihåg det, annars hade jag inte haft en susning Ja, det är en riktigt mysig plats. Dit får vi åka igen Link to post Share on other sites
Odie (Thomas) 1239 Posted November 13, 2019 Share Posted November 13, 2019 Fina bilder Conny, jag gillar den varma tonen Link to post Share on other sites
Cope 5062 Posted November 13, 2019 Author Share Posted November 13, 2019 1 timme sedan, Odie (Thomas) sade: Fina bilder Conny, jag gillar den varma tonen Tack så hjärtligt Odie Link to post Share on other sites
Recommended Posts